فرماندار نهاوند گفت: برگزاری انتخابات سالم، رعایت قانون و حضور حداکثری با رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی هدف همه مجریان انتخابات در شهرستان است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان،مرادناصری فرماندار نهاوندضمن تقدیر از فعالیت‌ها و کار‌های هیات اجرایی شهرستان، گفت: باتوجه به آغاز زمان تبلیغات کاندیدا‌های شورای اسلامی شهر و روستا، جدیت و نظارت بیشتری همراه با رعایت شیوه نامه های بهداشتی و نیز فراهم کردن بررگزاری  انتخابات با حضور حداکثری مردم از هیات اجرای مورد انتظار است.

او افزود:هرگونه تجمع انتخاباتی، مراسم سخنرانی، گفتگو و مناظره در مکان‌های سربسته از قبیل مساجد، سالن‌های اجتماعات، تالار‌های پذیرایی و سالن‌های ورزشی ممنوع است.

فرماندار نهاوند گفت:هرگونه تجمع در محیط‌های بسته ممنوع است، در صورت ضرورت تشکیل جلسات داخلی ستاد‌ها در فضای بسته، با رعایت کامل طرح مدیریت هوشمند (رنگ‌بندی شهرها) و رعایت محدودیت حداکثر ۱۵ نفر برای شهر‌های با وضعیت قرمز، ۲۰ نفر برای شهر‌های با وضعیت نارنجی و ۳۰ نفر برای شهر‌های با وضعیت زرد بلامانع است.

او افزود:مراسم استقبال از کاندیداها، راه‌اندازی کارناوال‌های تبلیغاتی و موارد مشابه در روزهای قبل از برگزاری انتخابات مطلقا ممنوع است.

انتهای پیام/س

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.