مدیر کل ثبت احوال هرمزگان گفت:امروز ۲۵ خرداد آخرین مهلت دریافت شناسنامه از دفاتر پیش خوان دولت است .

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از هرمزگان، راشد رشیدی ،مدیر کل ثبت احوال هرمزگان گفت: شهروندان هرمزگانی که تا ۱۷ خرداد درخواست تغییرات مدارک شناسایی خود را داده اند، حداکثر تا ۲۵ خرداد برای دریافت مدارک جدید خود به اداره‌های ثبت احوال و یا دفاتر پیش خوان دولت در سراسر استان مراجعه کنند.

رشیدی با بیان اینکه بعد از زمان مقرر شده رسیدگی به درخواست‌ها پس از انتخابات انجام می‌شود گفت: همه تلاش‌ها و اقدامات برای حضور حداکثری مردم در انتخابات در حال انجام است تا هیچ فردی به دلیل نداشتن اوراق هویتی از شرکت در انتخابات محروم نشود.

او افزود: در روز‌های پنج شنبه و جمعه ۲۷ و ۲۸ خرداد هم همه‌ی اداره‌های ثبت احوال استان باز است وآماده پاسخگوی به سوالات و ابهامات شهروندان هستند.


بیشتر بخوانید؛


مدیر کل ثبت احوال هرمزگان با اشاره به اینکه برای شرکت در انتخابات علاوه بر شناسنامه، داشتن شماره یا کارت ملی نیز ضروری است گفت: افرادی که کارت ملی آنان آماده شده است برای دریافت کارت ملی هوشمند خود اقدام کنند.

رشیدی افزود: کسانی هم که کارت ملی آنان آماده نشده است ،با در دست داشتن رسید ثبت نام و اصل شناسامه می‌توانند در انتخابات شرکت کنند.

انتهای خبر / ز

برچسب ها: شناسامه ، انتخابات
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.