حمله گاو‌ها به مردم در سطح شهر + فیلم

تعدادی گاو با تردد در سطح شهر سانتا کروز بولیوی برای مردم دردسرآفرینی کردند.

به گزارش گروه فیلم و صوت باشگاه خبرنگاران جوان، گاو‌های بدون صاحب در سطح شهر سانتا کروز بولیوی باعث مصدوم شدن چهار نفر شدند. ۱۷ عدد از این گاو‌ها با کمک نیرو‌های محلی مهار شدند.

 

 

 


انتهای پیام/

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۰۶ ۰۸ تير ۱۴۰۲
سلام،جالبه تو تصویر فقط از گله گاومیش های سفید گاومیش یا گاو رو گرفتن که سیاه بود بیشتر به نژاد پرستی میخوره مثل نژاد پرستی آمریکا.
Iran (Islamic Republic of)
عمار
۱۶:۳۲ ۲۳ خرداد ۱۴۰۰
این اعتراض خیابانی گاوهای نر هست نسبت به حقوق حیوانیشون به دامداران و دولت مردان آن کشور بخاطر بی همسری و کشتار بی رویه شان میگن چرا گاوهای مادهمان را از ما جدا کردید از گوساله هایمان جداشون کردید و بردیتشون در یک مکان دیگر فقط شیرشون رو می دوشید پس ما چی مگه ما گاو نر نیستیم مگه ما دل نداریم تا کی شب تا صبح بدون مادیانهایمان مجردی در عذاب باشیم تا صبح صبح تا شب هم مثل خر و الاق تا باید توی زمینهای کشاورزی برایتان شخم بزنیم و حمالی کنیم و بعدشم بکشید ما رو و بخوریدمون اونم چه خوردنهای مختلفی به صورت کبابی و آبگوشتی و قیمه قیمه خرشتی و استیکی و همبری چرخی بعد به شیرها میگین درنده وحشی شما آدمها دست هر چی جنایتکار نسبت به ما گاوها و گوسفتدان و مرغان مختلف رو از پشت بستید شیرها باید بیان جلوتون لونگ بندازن آخه ما گاوها چه گناهی کردیم که شدیم گاو بعدشم برامون درآوردن کار هر کس نیست خرمن کوفتن گاو نر می خواهد و مرد کهن !!! .
Iran (Islamic Republic of)
مجید خیری مقدم
۱۲:۲۹ ۲۳ فروردين ۱۴۰۲
کرمان