سرمربی تیم ملی فوتسال کشورمان مبلغ پاداش ملی پوشان را برای رقابت های جام جهانی لیتوانی اعلام کرد.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، تیم ملی فوتسال کشورمان شهریور ماه باید در مسابقات جام جهانی ۲۰۲۱ لیتوانی شرکت کند. از همین رو تمرینات ملی پوشان کشورمان این روز‌ها در سالن فوتسال مرکز ملی فوتبال در حال پیگیری است و بازیکنان زیر نظر محمد ناظم الشریعه سرمربی تیم ملی کشورمان به کار‌های تاکتیکی و تکنیکی می‌پردازند.

همچنین بازیکنان و اعضای کادر فنی تیم ملی فوتسال کشورمان برای آنکه با انگیزه بسیار بالایی به مصاف رقبای خود در جام جهانی بروند، قرار است پاداش ویژه‌ای بابت هر برد در این رقابت‌ها کسب کنند. با اعلام محمد ناظم الشریعه سرمربی تیم ملی فوتسال کشورمان، ملی پوشان بابت هر پیروزی در مسابقات جام جهانی مبلغ ۳ هزار دلار دریافت خواهند کرد.

نهمین دوره مسابقات جام جهانی فوتسال از ۲۱ شهریور تا ۱۱ مهر به میزبانی لیتوانی برگزار می‌شود. در این دوره ۲۴ تیم حضور خواهند داشت و در ۶ گروه ۴ تیمی با یکدیگر رقابت می‌کنند.


بیشتر بخوانید


تیم ملی فوتسال کشورمان در مسابقات جام جهانی در گروه ششم با تیم‌های آرژانتین، صربستان و آمریکا همگروه شده است و در اولین مسابقه خود روز سه شنبه ۲۳ شهریور ماه باید به مصاف تیم ملی صربستان برود.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار