رئیس اداره راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای مهاباد گفت: بیش از نیمی از راه‌های روستایی در مهاباد آسفالت و استانداردسازی شده است.

محسن خادمی رئیس اداره راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای مهاباد در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مهاباد، اظهار کرد: این شهرستان با داشتن ۱۹۲ روستا دارای ۶۰۰ کیلومتر راه روستایی است که از این میزان تاکنون ۳۴۰ کیلومتر آسفالت شده است.

خادمی با بیان اینکه در اجرای این طرح روستا‌های بالای ۵۰ خانوار در اولویت قرار دارند، افزود: طرح ابرار برای بازسازی راه‌های روستایی با هدف ساخت و تکمیل طرح‌های نیمه‌تمام در کشور و آذربایجان‌غربی است که با اولویت تکمیل طرح‌های نیمه‌تمام و تکمیل هدف‌گذاری شده است.

این مقام مسئول با بیان اینکه اجرای طرح ابرار به صورت امانی- پیمانی در حال انجام است، اضافه کرد: مراحل بهسازی شامل، خاکبرداری، تسطیح و آماده سازی تا مرحله آسفالت برعهده راهداری بوده و مرحله ابنیه و آسفالت نیز به صورت مناقصه تحویل پیمانکار داده می‌شود.

رئیس اداره راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای مهاباد اذعان کرد: به دلیل گران شدن هزینه آسفالت و کمبود قیر، تمایل شرکت‌های پیمانکار برای شرکت در مناقصه طرح‌های راهداری کمتر از سال‌های قبل است.

انتهای پیام / س خ 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.