مرکز فرماندهی و عملیات ملی پاکستان، برای جلوگیری از شیوع کرونا در این کشور محدودیت‌های سنگینی برای ورود مسافر از ۲۶ کشور جهان اعمال کرده است.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از هندوستان تایمز، پاکستان محدودیت‌های سنگینی برای ورود مسافر از ۲۶ کشور جهان به این کشور اعمال کرده است.

مرکز فرماندهی و عملیات ملی پاکستان-یک مرکز برای هم افزایی تلاش‌ها برای مقابله با بیماری کرونا- ۲۶ کشور را در «گروه C» قرار داده و در مورد محدودیت‌های آن‌ها برای ورود به پاکستان از طریق هوایی و زمینی  تجدید نظر کرده است.

پاکستان برای جلوگیری از شیوع بیماری کرونا در این کشور محدودیت‌های شدیدی شامل ورود مسافران ۲۶ کشور از جمله هند اعمال کرده است.

یکی از مقامات وزارت خدمات بهداشت ملی پاکستان درباره این محدودیت‌ها گفت: «کشور‌های «گروه A» از آزمایش تست کرونای اجباری مستثنی هستند، مسافران کشور‌هایی که در «گروه B» قرار گرفته اند ملزم به ارائه نتیجه منفی تست «پی‌سی‌آر» که تا ۷۲ ساعت قبل از تاریخ سفر انجام شده، خواهند بود. اما کشور‌های «گروه C» محدودیت‌های بیشتری دارند و فقط میتوانند تحت دستورالعمل‌های خاص  مرکز فرماندهی و عملیات ملی پاکستان وارد این کشور شوند.»

لیست ۲۶ کشور که در گروه C قرار دارند شامل هند، ایران، بنگلادش، بوتان، اندونزی، عراق، مالدیو، نپال، سریلانکا، فیلیپین، آرژانتین، برزیل، مکزیک، آفریقای جنوبی، تونس، بولیوی، شیلی، کلمبیا، کاستاریکا، جمهوری دومینیکن، اکوادور، نامیبیا، پاراگوئه، پرو، ترینیداد و توباگو و همچنین اروگوئه است.

این در حالی است که پاکستان طی ۲۴ ساعت گذشته، ۱۹۴ مورد مبتلای جدید و ۵۷ مورد فوتی گزارش کرده است.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۴
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۲۰ ۲۳ خرداد ۱۴۰۰
من میخوام برم پاکستان!! پاکستانم آدم شد واسه ما
United Arab Emirates
ناشناس
۱۴:۱۵ ۲۳ خرداد ۱۴۰۰
عدو شود سبب خیر همین است دیگه. ممنون پاکستان ادامه بده.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۲۵ ۲۳ خرداد ۱۴۰۰
از قدذیم گفتن آب که سربالا بره، قورباغه ابوعطا میخونه یعنی همین! فقط مونده بود پاکستان برا ورود ایرانیان ... بگذریم مصیبت یکی دو تا نیست ...
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۱۷ ۲۳ خرداد ۱۴۰۰
جالبه، حتی پاکستان هم ایران رو جزو کشورهای بیچاره و در و پیت بحساب آورده
آخرین اخبار