دانایی گفت: هر یک از نامزد‌های انتخابات شورای اسلامی شهر در استان سمنان به ازای هر منطقه شهرداری مجاز به برپایی یک ستاد انتخاباتی با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی هستند.

 

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان ،سید عباس دانایی دبیر ستاد انتخابات استان سمنان گفت: سمنان با توجه به اینکه سه منطقه شهرداری دارد هر نامزد انتخابات شورای اسلامی شهر مجاز به برپایی سه ستاد در سمنان، شاهرود مجاز به برپایی ۲ ستاد و بقیه شهر‌ها مجاز به برپایی یک ستاد انتخاباتی است.

او افزود: تبلیغات نامزد‌های انتخابات شورای اسلامی شهر از بیستم خرداد آغاز شده است و نامزد‌ها به مدت هفت روز مجاز به تبلیغات و ارائه برنامه‌های خود هستند.

او ادامه داد: در شهر‌های شاهرود، دامغان و سمنان هفت نفر اعضای اصلی شورای اسلامی شهر را تشکیل می‌دهند و در بقیه شهر‌های استان سمنان اعضای شورای اسلامی شهر پنج نفره است.

دبیر ستاد انتخابات استان سمنان یادآور شد: ۴۹۵ نفر به عنوان نامزد‌های شورا‌های اسلامی شهر برای دست یافتن به ۱۱۱ کرسی اصلی صلاحیت‌شان احراز شد.

دانایی تصریح کرد: نامزد‌های شورای اسلامی در روستا‌ها نیز در صورت تمایل مجاز به برپایی یک ستاد انتخاباتی هستند.

او اظهار داشت: ۲ هزار و ۲۴۹ نفر برای داوطلبی در انتخابات شورا‌های اسلامی روستا در استان سمنان ثبت نام کردند که از این تعداد صلاحیت ۲ هزار و ۷۴ نفر احراز شد.

مدیرکل دفتر سیاسی، انتخابات و تقسیمات کشوری استانداری سمنان اظهار داشت: اعضای شورای اسلامی ۱۶ روستای استان سمنان را پنج نفر و ۲۹۱ روستای استان را سه نفر تشکیل می‌دهند.

انتهای پیام /ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.