مدیر حوزه علمیه خواهران استان همدان گفت: ۸۰۰ مبلغه در استان همدان به بصیرت افزایی و روشنگری در آستانه انتخابات می‌پردازند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان، ام‌کلثوم امیدی، مدیر حوزه علمیه خواهران استان همدان اظهار داشت: طلاب حوزه علمیه خواهران استان همدان در دو حوزه تشویق به حضور حداکثری و ایجاد روزنه‌های امید بین مردم و همچنین در راستای بصیرت افزایی و روشنگری برای انتخاب اصلح در آستانه انتخابات ورود کرده و به وظایف شرعی و عقلی خود عمل می‌کنند.

او افزود: طلاب هیچ‌گاه مصداق انتخاب اصلح را برای مردم بیان نمی‌کنند بلکه تنها موظف به بیان شاخصه‌های انتخاب شایسته از دیدگاه رهبر انقلاب هستند.

امیدی با بیان اینکه در حال حاضر ۸۰۰ طلبه خانم در سطح استان با توجه به رویکرد ذکر شده در حال فعالیت هستند، افزود: این طلبه‌ها در قالب برنامه‌های تبلیغ چهره به چهره در حلقه‌های صالحین، جلسات خانگی و با ابزار‌های فضای مجازی در قالب کانال‌ها، حضور در روستا‌ها و یا در قالب موشن گرافی برنامه‌های تبلیغی خود را انجام می‌دهند.

مدیر حوزه علمیه خواهران استان همدان با اشاره به اینکه در حال حاضر سه هزار طلبه فارغ‌التحصیل و جاری در استان همدان وجود دارد، یادآور شد: بر اساس برنامه ریزی‌های انجام شده این طلبه‌ها ابتدا برنامه‌های تبلیغاتی و بصیرت افزایی را برای خانواده‌ها و اقوام خود برگزار و سپس در مراحل بعدی در قالب فضا‌های مجازی و کانال‌ها تبلیغ خواهند کرد.

او بیان کرد: دوره بصیرت افزایی برای مبلغه‌های خانم برگزار شده و مسائل روز سیاسی نیز بیان و برای انجام تبلیغات گسترده آماده شده‌اند.

امیدی ابراز داشت: با توجه به جلوگیری از تجمع و پیشگیری از شیوع کرونا اغلب برنامه‌ها در قالب فضای مجازی و با ابزار‌های نوین ارتباط جمعی انجام می‌گیرد.

انتهای پیام/د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار