مدیرکل آموزش و پرورش همدان گفت: بیش از ۱۶ هزار رأی اولی در استان وجوددارد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان، محمد پورداود، مدیرکل آموزش‌وپرورش استان همدان اظهار داشت: ۱۶ هزار و ۱۲۷ رأی اولی در استان همدان و مناطق نوزده‌گانه نخستین بار به پای صندوق‌های رأی خواهند رفت.

او با تأکید بر اینکه آموزش‌ و پرورش استان بدون هر گونه موضع سیاسی به بصیرت‌افزایی دانش‌آموزان می‌پردازد،افزود: رسالت اصلی آموزش‌ و پرورش تهییج مردم برای حضور حداکثری در انتخابات است.

پورداود بیان کرد: آموزش‌وپرورش استان از تمام ظرفیت‌های خود برای حضور حداکثری مردم به ویژه فرهنگیان و دانش آموزان استفاده می‌کند تا انتخاباتی باشکوه و شعور و آگاهی رقم بخورد.

او ادامه داد: از این‌رو مدیران مناطق مختلف آموزش‌وپرورش و فرهنگیان در مراسم‌ مختلف موضوع سخنرانی خود را به سمت‌وسوی انتخابات سوق می‌دهند و آثار حضور مردم در انتخابات را برای کشور تبیین و روشنگری می‌کنند.

مدیرکل آموزش‌ و پرورش استان همدان تأکید کرد: همواره در تمام دوره‌های مختلف انتخاباتی فرهنگیان در اجرا، نظارت و بازرسی به روند انتخابات تأثیر به سزایی داشته‌اند، در این دوره نیز علاوه بر بصیرت افزایی مردم برای حضور حداکثری، وظیفه نظارت و بازرسی را بر عهده خواهند داشت.

انتهای پیام/د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.