جواد امام فعال سیاسی اصلاح طلب و مدیرعامل بنیاد باران درباره لیست جبهه اصلاحات ایران برای شورای شهر تهران توضیحاتی ارائه کرد.

به گزارش خبرنگار احزاب و تشکل‌های گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، جواد امام رئیس ستاد انتخاباتی اصلاح‌طلبان برای انتخابات ششمین دوره شورای شهر تهران در نشست رونمایی از فهرست نهایی این جبهه برای انتخابات ششمین دوره شورای شهر تهران گفت: این دوره از انتخابات سامانه سرا توسط جبهه اصلاحات ایرانی برگزار شد و بدنه احزاب و فعالان سیاسی و مدنی در این سامانه عضو گیری شدند و با کمک و مشارکت احزاب سعی کردیم افرادی که برای شورای شهر کاندیدا شده بودند در این سامانه انتخاب کنیم.

او ادامه داد: تلاش کردیم این لیست را خارج از بحث‌های مطرح شده با مشارکت احزاب و فعالان سیاسی انتخاب کنیم. البته تلاش‌های زیادی صورت گرفت تا این لیست منتشر نشود، اما خوشبختانه با طراحی و همت تیم فنی این سامانه این تلاش‌ها به جایی نرسید و پس از بررسی و اعلام نظر کمیته پایش که مسئولیت اجرا را برعهده داشت این لیست ساعتی پیش به دست ما رسید و تاخیر نیز به این دلیل بود که از صحت آراء مطمئن شویم.

جواد امام خاطرنشان کرد: در بستن این لیست همه افراد شریک بودند و هیات رئیسه به صورت مستقیم وارد نشد؛ این لیست همان لیستی است که در سامانه سرا انتخاب شده است.

وی ادامه داد: کارنامه شورای شهر پنجم در معرض همه قرار گرفته و این لیست نیز در ادامه همان مسیر خواهد بود و امیدواریم بتوانیم این راه نیمه تمام را تمام کنیم.

این فعال سیاسی اصلاح طلب در پایان با اشاره به لیست شورای ائتلاف گفت: سرلیست شورای ائتلاف ۸۰ سال دارد، اما ما تلاش کردیم با جوان‌گرایی که داشتیم این لیست را تهیه کنیم و با انتخاب جوانان، کارنامه خوبی را شاهد باشیم.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار