تبریز میزبان مسابقات قهرمانی کشور و دومین اردوی تیم ملی فلوربال در شهریور ماه سال جاری شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز، صبح امروز رمضانعلی دولو رئیس انجمن فلوربال کشور، حامد عرب دبیر و محمد امین دولو مدیر رسانه‌ای انجمن در تبریز برای بازدید و دیدار با مدیر کل ورزش و جوانان آذربایجان شرقی وارد تبریز شدند.

 دولو رئیس انجمن فلوربال کشور در همان ابتدا با حضور در اداره کل ورزش و جوانان آذربایجان شرقی با دکتر ایوب بهتاج مدیرکل ورزش و جوانان آذربایجان شرقی، ابراهیم فیروزی معاون ورزشی اداره کل، علی حسن پور رئیس هیات انجمن‌های ورزشی آذربایجان شرقی، حسین اردشیری دبیر هیات انجمن‌های ورزشی استان و علیرضا گلگونی رئیس کمیته فلوربال استان آذربایجان شرقی دیدار و گفتگو کردند.

در این جلسه رمضانعلی دولو رئیس انجمن فلوربال کشور ضمن خرسندی از فعالیت رشته فلوربال و توسعه این رشته در آذربایجان شرقی گفت: امروز رشته فلوربال با سرعت در مسیر پیشرفت قرار گرفته و استان‌های مختلف فعالیت خوبی در این زمینه دارند و قطعا آذربایجان شرقی با جدیتی که مسئولین اداره کل، هیات و کمیته فلوربال دارند به زودی شاهد رشد و شکوفایی آن خواهیم بود.

علی حسن پور رئیس هیات انجمن‌های ورزشی آذربایجان شرقی ضمن حمایت از رشته فلوربال پیشنهاد میزبانی دومین اردوی تیم ملی و مسابقات قهرمانی کشور در رده بزرگسالان فلوربال در کشور را داد که با حمایت مدیرکل ورزش وجوانان آذربایجان شرقی و موافقت رمضانعلی دولو رئیس انجمن کشور میزبانی دومین اردوی انتخابی تیم ملی به آذربایجان شرقی واگذار شد.

اهدای میزبانی اردوی انتخابی تیم ملی و میزبانی مسابقات قهرمانی کشور در دو بخش آقایان و بانوان طی تفاهم نامه‌ای به امضا هر سه طرفین حاضر در جلسه رسید.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.