رییس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی شیراز بر نظارت ویژه بازرسان بهداشتی دانشگاه بر ستاد‌های انتخاباتی ریاست جمهوری و شورای شهر و روستا تاکید کرد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، مهرزاد لطفی در سیصد و سی و نهمین نشست ستاد دانشگاهی مدیریت بیماری کووید۱۹، تامین سلامت مردم استان را از رسالت‌های مهم دانشگاه اعلام کرد و گفت: در آستانه فرارسیدن رویداد بزرگ کشور، انتخابات ریاست جمهوری و شورای شهر و روستا هستیم و لازم است به دلیل بحران بیماری کووید۱۹، ستاد‌های انتخاباتی تمامی شیوه نامه‌های بهداشتی را رعایت کنند.

او رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی ابلاغی از سوی ستاد ملی مدیریت بیماری کووید۱۹ در ستاد‌های انتخاباتی (ریاست جمهوری و شورای شهر و روستا) را ضروری دانست و افزود: هر گونه تجمع بدون رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی در ستاد‌های انتخاباتی، سلامت مردم را به خطر می‌اندازد و در صورت مشاهده تخلفات بهداشتی در ستاد‌های انتخاباتی، برخورد قانونی صورت می‌پذیرد.

رییس دانشگاه علوم پزشکی شیراز همچنین از نظارت ویژه بازرسان بهداشتی دانشگاه بر ستاد‌های انتخاباتی خبر داد و گفت: بازرسان بهداشت دانشگاه به صورت مستمر و مداوم بر ستاد‌های انتخاباتی (ریاست جمهوری و شورای شهر و روستا) نظارت دارند تا از کوچکترین موارد احتمالی در زمینه رعایت نشدن دستورالعمل‌های بهداتشی در مقابله با کروناویروس جلوگیری شود.

لطفی با هشدار به هم استانی‌ها در خصوص چرخش سریع سرایت پذیری بیماری کووید۱۹، تاکید کرد: هم استانی‌ها لازم است در صورت حضور در ستاد‌های انتخاباتی (ریاست جمهوری و شورای شهر و روستا)، شیوه نامه‌های بهداشتی مانند استفاده از ماسک و رعایت فاصله فیزیکی را بیشتر جدی بگیرند و از سهل انگاری در مقابله با این بیماری خطرناک بپرهیزند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.