واحد‌های تولیدی استان فارس می‌توانند برای کسب عنوان واحد نمونه استاندارد استان نام نویسی کنند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، مدیرکل استاندارد فارس گفت: واحد‌های تولیدی که همه محصولات آن‌ها مشمول استاندارد اجباری و دارای نشان استاندارد است، می‌توانند تا ۱۰ تیر برای کسب عنوان واحد نمونه استاندارد استان در این رقابت شرکت کنند.

رهنما افزود: با توجه به اینکه مدیران تمام واحد‌های تحت پوشش استاندارد دارای کارتابل در سامانه نظارت بر اجرای استاندارد بوده و دارای رمز ورود به سامانه هستند، بنابراین مدیران واحد‌های تولیدی و خدماتی می‌توانند برای ثبت نام به سایت اداره کل استاندارد فارس به نشانی http://shiraz.isiri.gov.ir مراجعه و اطلاعات مورد نیاز را بارگذاری کنند.

او گفت: در صورتی که واحد‌های متقاضی به هر دلیل موفق به ثبت نام در فرآیند انتخاب واحد نمونه نشدند، مشکل مربوطه را به اداره نظارت بر اجرای استاندارد منعکس تا نسبت به بررسی و رفع مشکل اقدام شود.

مدیرکل استاندارد افزود: کالا‌های تولیدی این شرکت‌ها نباید در جریان آزمون‌های سال گذشته هیچ گونه مغایرتی با موازین استاندارد داشته و این شرکت‌ها نیز نباید هیچ گونه شکایت منجر به اقدام حقوقی را در کارنامه داشته باشند.

رهنما با بیان اینکه از واحد‌های برگزیده در روز جهانی استاندارد تقدیر می‌شود، ادامه داد: هم اینک افزون بر هزار و ۴۸۰ واحد صنعتی در استان فارس برای حدود ۲ هزار و ۲۸۶ فرآورده تولیدی خود از اداره کل استاندارد فارس، پروانه استاندارد دریافت کرده اند.

انتهای پیام/ 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار