مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان زنجان گفت: سطح هزار و ۶۲۰ کیلومتر از راه‌های اصلی و فرعی استان زنجان ایمن سازی می‌شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان، علی‌اکبری مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان زنجان  از اجرای طرح راهداری محوری در زنجان خبر داد و گفت: سطح ایمنی یک هزار و ۶۲۰ کیلومتر از راه‌های اصلی و فرعی استان زنجان در آزادراه‌های زنجان_قزوین، زنجان_ تبریز، زنجان_بیجار، قیدار_همدان و سلطانیه به قیدار و برعکس در قالب  این طرح ارتقاء می یابد.

او افزود: ارتقاء ایمنی محورها، تسطیح حریم، اصلاح افتادگی شانه‌ها، لکه‌گیری آسفالت، اصلاح پاکسازی دهانه پل‌ها تنقیه، مرمت و خط کشی از جمله فعالیت‌هایی است که باید در قالب طرح راهداری محوری انجام شود.

علی اکبری ادامه داد: این اقدامات عمرانی نیازمند ۳ میلیارد و ۳۰۰ میلیون ریال اعتبار است که تلاش می‌شود کیفیت راه‌ها به حد زمان ساخت برسد و اعتبار خاصی به این طرح اختصاص داده نشده، اما بودجه آن از اعتبارات تخصیص داده شده به پروژه‌های دیگر و نیروی انسانی آن هم از پرسنل طرف قرارداد با راهداری تامین شده است.

او افزود: طرح راهداری محوری از اول اردیبهشت ماه امسال آغاز شده که در صورت مساعد بودن شرایط جوی تا پایان شهریورماه به پایان خواهد رسید.


مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای زنجان  گفت: ۵۰ دستگاه ماشین آلات سنگین و نیمه سنگین از جمله گریدر، لودر و کامیون و ۱۵۰ نفر نیروی اپراتور راهداری در این طرح فعالیت می‌کنند.

 

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.