فرماندار کرمان گفت: اولویت ما، رعایت اصل بی طرفی و امانت داری آرای مردم از خط قرمزهای ما است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، علی بابایی فرماندار کرمان در نشست با رؤسای ستاد کاندیداهای ریاست‌جمهوری در کرمان گفت: مشارکت مردم مهر تأییدی است بر نظام جمهوری اسلامی و پای‌بندی به ارزش‌های اسلامی و خون شهیدان و همین مشارکت باعث خواهد شد تجربه متفاوتی را روز بعد از انتخابات در کشور مشاهده کنیم.

او افزود: درخصوص تولید محتوا در فضای مجازی با موضوع مشارکت حداکثری حرکت‌های خوبی انجام شده است که در این زمینه با فعالان فضای مجازی جلسه گذاشتیم و از ظرفیت آنها برای این کار کمک گرفتیم.

بابایی تصریح کرد: معاندین دست‌به‌دست هم داده‌، هم‌افزایی می کنندکه وحدت ما را به‌هم بزنند و دشمنان نظام در بحث ایجاد ناامنی روانی، تبلیغات منفی و ایجاد نارضایتی عمومی بیشتر از ما وقت می‌گذارند.

او گفت: مهم حضور مردم و مشارکت در حد اعلا است با هر روحیه و نگرش و دیدگاه سیاسی تفاوتی ندارد.

فرماندار کرمان بیان کرد: اولویت ما رعایت اصل بی‌طرفی است و تاکید ما بر این بوده، امانت‌داری آرای مردم از خط‌قرمزهای ما است.

او افزود: اکیپ های گشت کمیته حقوقی و پیشگیری تخلفات انتخاباتی در مناطق مختلف شهری مستقر هستند و هر شب به طور مرتب تبلیغات نامزدها در سطح شهر را رصد می کنند و بنرهایی که در محل هایی غیر از ستادهای کاندیداها نصب شده باشد را جمع آوری می کنند، لذا ضروری است، نامزدها آدرس ستادهای اصلی و شماره تماس آنها را هرچه سریعتر به فرمانداری اعلام کنند.

فرماندار کرمان با اشاره به تفاوت قانون تبلیغات در انتخابات ریاست‌جمهوری و شوراهای اسلامی گفت: اندازه بنرها، مدت و تاحدی نوع تبلیغات در این دومتفاوت است و در بخش ریاست‌جمهوری کارآسان‌تر است و بیشتر به همت صداوسیما درسطح کلان انجام می شود؛ ولی درمورد شوراها حجم کار درشهرستان ها بالاتر است.

بابایی افزود: مردم انقلابی و ولایتمدار ما همیشه به ندای رهبرشان لبیک گفته اند و در این دوره هم قطعاً حساسیت را درک می کنند و مدبرانه بهتر از گذشته وارد عرصه انتخابات می شوند.

رئیس هیئت اجرایی بیان کرد: یکی ازتفاوت‌های انتخابات این دوره اینست که شبکه‌های معاند قبلاً باهم اختلافاتی داشتند؛ ولی این دوره به نوعی تجمیع داشته‌اند.

او تصریح کرد: انتخابات همیشه حساس است؛ ولی این‌بار برخی مشکلات مثل کمبودها و مشکلات معیشتی و... وجود دارد که نارضایتی‌هایی را سبب شده است.

بابایی گفت: در جنگ تحمیلی همه پای کار آمدند، به عنوان مثال، خانم‌ها در بحث پشتیبانی و مردها در نبرد ولی در جنگ اقتصادی تحریم ها و برخی سوءمدیریت‌ها و سوء اجراها مشکلاتی را به وجود آورد.

او تصریح کرد: برای برگزاری تجمعات و سخنرانی های سیاسی در شهر کرمان، سه ورزشگاه امام علی(ع)، ورزشگاه شهید سلیمی‌کیا و ورزشگاه شهید کیانی در نظر گرفته شده است تا تجمع در فضای باز و با رعایت مسائل بهداشتی برگزار شود؛ چرا که سلامت مردم امروز اهمیت فوق‌العاده دارد.

بابایی افزود: در کرمان ۳۳۰ شعبه داریم که ۴۸ شعبه نسبت ‌به انتخابات گذشته افزوده شده‌است. او تصریح کرد: تک‌تک شعبه‌ها از سوی هیئت‌های اجرایی بازدید شده است و همه شعبه‌ها رابط بهداشتی و مواد ضدعفونی دارند، همچنین 10 شعبه سیار هم آماده داریم تا هر جا نیاز شد، اعزام شوند؛ ضمن اینکه تعرفه رأی بسیار بیشتر از نیاز شعب و انتخابات های گذشته آماده شده است.
انتهای پیام/ب

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار