هافبک تیم فوتبال استقلال تهران گفت: امروز جلسه‌ای با مدیران استقلال داشتم، اما برایم سخت است که بگویم چه اتفاقاتی در این جلسه رخ داد.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، هروویه میلیچ هافبک کروات تیم فوتبال استقلال تهران پس از حضور در ساختمان باشگاه استقلال و مذاکره با مدیران، اظهار داشت: امروز با مددی (مدیرعامل استقلال) مذاکره کردم و وعده‌هایی به من داده شد تا ببینیم در آینده چه اتفاقی رخ می‌دهد. برایم سخت است که بگویم در جلسه چه اتفاقاتی رقم خورد.

او ادامه داد: درست است که ایرانی نیستم، اما من وفاداری ام را به باشگاه و هواداران استقلال بار‌ها ثابت کرده ام و فقط حرف نزدم و در عمل ثابت کردم. من خودم هوادار متعصب تیم کراواسی بودم و هواداران استقلال را درک می‌کنم و برد و باخت را متوجه می‌شوم.

میلیچ بیان کرد: از همان روز اول عشق هواداران استقلال را درک کردم. برایم جالب بود که هواداران با استقلال وجود همه مشکلات باز هم پای تیم خود هستند. فرق هوادار با مدیر، مربی و بازیکن این است که هوادار هیچ وقت تیمش را کنار نمی‌گذارد، اما امکان دارد یک بازیکن به تیم دیگری برود.

بازیکن تیم فوتبال استقلال افزود:جدا از بحث مددی که بخواهم حرفی یا اتهامی بزنم می‌خواهم در مورد عبدیان صحبت کنم که چقدر پیگیر کار‌های من بود و از این موضوع ناراحت هستم که هواداران به عبدیان اعتراض می‌کردند. هواداران خوشحال باشند که شخصی همچون عبدیان را در تیمشان دارند.

میلیچ در پایان خاطر نشان کرد: ابتدا به تیم ملی ایران و دراگان اسکوچیچ بابت نتایج کسب شده, تبریک می‌گویم. تیم کراواسی تغییرات بسیاری داشته و امیدوارم در یورو موفق باشد.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۳۲ ۲۲ خرداد ۱۴۰۰
هیچم سخت نیست یه پول کلفت از بیت المال گرفتی راضی شدی بمونی چه سختیه؟؟؟
آخرین اخبار