جدید ترین خبر ها و شنیده های انتخابات شوراهای کهگیلویه و بویراحمد را در بسته انتخاباتی دنبال کنید.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج، در بسته انتخاباتی امروز کهگیلویه و بويراحمد تلاش می کنیم جدیدترین اخبار و اطلاعات نامزدهای شورا‌های اسلامی شهر و روستا‌ را به خوبی انعکاس دهیم پس همراه ما باشید.

تخلف انتخاباتی ممنوع

قاضی اکبر پرندوار دادستان عمومی و انقلاب شهرستان لنده با اشاره به اهمیت انتخابات در کشور و ضرورت خدمت رسانی به آحاد جامعه گفت: عمل خالص بهترین رویکرد برای خدمت در جامعه است.

پرندوار افزود: سخنرانی کاندیدای شورای شهر باتوجه به شرایط کرونایی و همچنین شناخت مردم از کاندیدای شورای شهر و پیشگیری از تخلفات ممنوع است و با خاطیان به شدت برخورد می‌شود.

او ادامه داد: فعالیت نامزد‌های انتخاباتی باید در بستر مجازی و با مدیریت صحیح انجام شود.

پرندوار گفت: خرید وفروش رای به هر نحوی، تخلف و اخلال در نظم و امنیت انتخاباتی محسوب می‌شود و با متخلف به شدت برخورد قانونی می‌شود.

همچنین نشست هم اندیشی با کاندیدای شورای شهر و اعضای شورای تامین شهرستان لنده در سالن جلسات تبلیغات اسلامی برگزار شد.

تورج رزمجو فرماندار لنده هم در جلسه هم اندیشی با نامزدهای انتخاباتی شوراها گفت: مشارکت حداکثری در انتخابات یکی از مهمترین مسائلی است که باید حتما مورد توجه قرار گیرد چرا که دشمنان برای کم اهمیت جلوه دادن آن شبانه روز تلاش می‌کنند.

رزمجو افزود: تلاش شبانه روزی متولیان امر انتخابات بحث امنیت پایدار، مشارکت همگانی برای خلق حماسه‌ ای بزرگ یک اصل مهم در انتخابات پیش رو است.

او ادامه داد: باتوجه به شرایط کرونایی انتظار داریم کاندیدای شورای شهر از تجمعات و برگزاری هر گونه سخنرانی بپرهیزند.

انتهای پیام/س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.