مدیر آموزش و پرورش عشایری خوزستان از سنجش سلامت نوآموزان عشایری در استان از اوایل شهریور ماه امسال خبر داد.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، رضا فرامرزی مدیر آموزش و پرورش عشایری خوزستان گفت: زمان سنجش سلامت نوآموزان بدو ورود به پایه اول ابتدایی و پیش دبستانی‌های عشایری هر سال با توجه به کوچ‌رو بودن عشایر با سنجش سلامت آموزش و پرورش سایر مناطق متفاوت است.

او بیان داشت: پیش‌بینی می‌شود در پایه اول ابتدایی حدود یک هزار و ۹۰۰ دانش‌آموز سنجش سلامت شوند و با توجه به اینکه غالب دانش‌آموزان کوچ‌رو هستند و امکان سنجش آن‌ها در این ایام ممکن نیست، احتمال دارد سنجش آنها را از اواخر شهریورماه یا اوایل مهرماه آغاز گردد.

فرامرزی اظهار کرد: البته قرار است یک نشست با اداره آموزش و پرورش استثنایی برگزار و تعیین شود که سنجش در چند مرحله صورت گیرد که در این صورت اگر مقرر شد در یک مرحله باشد، از نیمه شهریورماه آغاز می‌شود، اما اگر قرار باشد در ۲ مرحله صورت گیرد، بخشی از سنجش از شهریورماه آغاز شده و بخشی دیگر به زودی انجام می‌شود، البته این تصمیم بستگی به نشستی که برگزار می‌شود، خواهد داشت.

این مقام مسئول افزود: پایگاه‌های سنجش سلامت نوآموزان بدو ورود به پایه اول ابتدایی و پیش دبستانی‌ها در مناطق عشایری ثابت نیستند و به صورت سیار در مناطق مختلف فعالیت می‌کنند که برای این مهم ۳ پایگاه در نظر گرفته ایم.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.