اخبار کوتاه اما متنوع فعالیت‌های ماموران نیروی انتظامی استان مرکزی را در این بسته خبری بخوانید.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک، بسته خبرهای پیلسی اخبار کوتاه و متنوعی از فعالیت‌های ماموران نیروی انتظامی استان مرکزی است  که شما را  دعوت می کنیم این بسته خبری  را بخوانید.

از یک کارگاه صنعتی در قطب صنعتی خیرآباد شهرستان اراک، تعداد ۱۶ دستگاه استخراج ارز دیجیتال قاچاق کشف شد.

در عملیات ماموران امنیت اقتصادی استان، از یک واحد صنفی فروش لوازم خانگی در اراک تعداد ۳۰ دستگاه جارو برقی قاچاق کشف شد.

فرمانده انتظامی شهرستان اراک از شناسایی و دستگیری یک توزیع کننده مواد مخدر و کشف ۵۰۰ گرم تریاک از وسایل همراه این فرد خبر داد.

در عملیات ماموران انتظامی شهرستان شازند، یک دستگاه اتوبوس حامل ۱۱ دستگاه پلیس استیشن قاچاق توقیف شد.

فرمانده انتظامی شهرستان ساوه از کشف ۶ دستگاه استخراج ارز دیجیتال (ماینر) قاچاق به ارزش تقریبی ۸۶۰ میلیون ریال در بازرسی از منزل فردی در سطح این شهرستان خبر داد.

فرمانده انتظامی شهرستان شازند از دستگیری ۲ نفر از اراذل و اوباش شرور و سابقه دار در عملیات پلیس این شهرستان خبر داد و گفت: هر دو نفر با دستور قضائی روانه زندان شدند.

در عملیات ماموران انتظامی شهرستان ساوه دو دستگاه کامیون دارای باک غیراستاندارد ویژه حمل سوخت قاچاق توقیف شدند.

فرمانده انتظامی استان مرکزی از توقیف محموله لوازم قاچاق به ارزش تقریبی ۷ میلیارد ریال در عملیات ماموران انتظامی شهرستان دلیجان خبر داد.

فردی که با چک‌های مسروقه از فروشندگان قطعات و تجهیزات رایانه‌ای در سایت دیوار کلاهبرداری می‌کرد، دستگیر و به ۱۰ فقره کلاهبرداری در شهرستان‌های مشهد، بندر انزلی، لاهیجان، آران و بیدگل، قزوین و اراک اعتراف کرد.

افرادی که بدین روش از آن‌ها کلاهبرداری شده است، می‌توانند برای پیگیری پرونده خود با پلیس آگاهی استان مرکزی به شماره تلفن ۰۸۶۲۶۲۱۶ تماس داشته باشند.

انتهای پیام / ج

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.