رقابت‌های فوتبال ساحلی سوپر لیگ روسیه با پیروزی لوکوموتیو پیگیری شد.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان،  تیم لوکوموتیو مسکو در چارچوب رقابت های سوپر لیگ روسیه با ستارگان ایرانی خود (محمد احمدزاده و امیرحسین اکبری) به مصاف تیم اسپارتاک مسکو رفت.

لوکوموتیویی‌ها نیمه اول این دیدار را طوفانی آغاز کردند و توانستند در دقایق ۲:۵۶ و ۶:۱۸ گلزنی کنند. نیمه اول با نتیجه ۲ بر صفر به نفع لوکوموتیویی‌ها به پایان رسید.

 

در نیمه دوم این دیدار بازیکنان تیم اسپارتاک توانستند یکی از گل‌های خورده را جبران کنند، اما لوکوموتیویی‌ها توانستند در دقایق ۱۵:۰۹، ۲۱:۱۱ و ۲۳:۴۶ گلزنی کنند. نیمه دوم با نتیجه ۵ بر یک به نفع لوکوموتیویی‌ها به پایان رسید.

بازیکنان اسپارتاک مسکو نیمه سوم دیدار را طوفانی آغاز کردند و در دقایق ۲۹:۱۰، ۳۲:۴۰ و ۳۵:۱۲ به ۳ گل دست یافتند، اما بازیکنان لوکوموتیو با به ثمر رساندن یک گل دیگر در دقیقه ۳۵:۵۰ بازی را ۶ بر ۴ کردند. بازیکنان اسپارتاک در دقیقه‌های آخر بازی توانستند گل پنجم را به ثمر برسانند.

در مجموع این دیدار با نتیجه ۶ بر ۵ به سود تیم لوکوموتیو به پایان رسید.

لوکوموتیویی‌ها با این برد ۱۸ امتیازی شدند و در جایگاه دوم سوپر لیگ فوتبال ساحلی روسیه قرار گرفتند، اما اسپارتاکی‌ها با این شکست ۱۳ امتیازی ماندند و در رده چهارم جدول قرار گرفتند.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار