حافظیه شیراز، سه شب از آخرین شب‌های تابستان ۱۴۰۰ میزبان شب‌های ایرانی بود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، برنامه شب‌های ایرانی از هجدهم تا بیستم خرداد از ساعت ۲۱:۴۵ تا ۲۳:۴۵ به صورت مشترک از شبکه استانی صدا و سیمای مرکز فارس و شبکه ملی آموزش از جوار آرامگاه حافظ برای علاقمندان پخش شد.

در این برنامه که در آستانه دهه کرامت با تهیه کنندگی مرتضی رضایی و محمود حیدری از شبکه فارس و شبکه سراسری آموزش برای مخاطبان ایرانی تهیه و پخش شد، علاوه بر معرفی حرم مطهر حضرت احمد بن موسی، شاهچراغ علیه السلام، سعی شد با دعوت از ورزشکاران، هنرمندان قومیت‌های استان فارس و نیز برخی مسئولان استانی، ظرفیت‌های این استان در عرصه‌های مختلف برای هموطنان ایرانی معرفی شود.

هنرمندان به نامی همچون محمود پاک نیت، اصغر همت، عبدالرضا اکبری، حامد فقیهی، داود زارع مهذبیه، عباس محمدی خوانده لر زبان و هوشنگ طاهری خواننده ترک زبان در این برنامه شب‌های ایرانی به گفتگو و اجرا برای علاقمندان در سراسر کشور پرداختند.

آقایان بهروز تشکر از شبکه سراسری آموزش و امین رضایی از شبکه فارس از مجریان برنامه سریالی شب‌های ایرانی بودند.

از دیگر عوامل برنامه شب‌های ایرانی که به همت معاونت سیمای شبکه فارس و به کارگردانی علی بهمنی، تصویربرداری مهدی یوسفی و رضا حقیقی و هادی سبحانیان، صدا برداری مجتبی مقدم و سجاد طاهری و مدیر تولیدی سعید مولایی و با همکاری شبکه آموزش تقدیم مخاطبان شد.

برنامه شب‌های ایرانی از هجدهم خرداد از شیراز سومین حرم اهل بیت علیهم السلام در آستانه دهه کرامت آغاز و در شب‌های اینده در سایر استان‌ها اجرا خواهد شد.

انتهای پیام/ 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.