صفحه منتسب به دفتر حفظ و نشر آثار رهبر انقلاب پستی را از بیانات ایشان درباره رقبای انتخاباتی در فضای مجازی منتشر کرد.

به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، تبلیغات انتخاباتی به اوج خود رسیده و نامزد‌ها و طرفدارانشان از هر فرصت و هر فضایی برای تبلیغ و کسب آرای مردم برای پیروزی در انتخابات ریاست جمهوری استفاده می‌کنند، اما در این میان موضوعی وجود دارد که باعث دلخوری و بی اخلاقی می‌شود و آن هم تخریب رقبای دیگر بعضا با تهمت و نسبت دادن القاب و صفات ناپسند است.

حضرت آیت الله خامنه ای، رهبر معظم انقلاب در یکی از سخنرانی‌هایشان در سال ۱۳۹۱ و در دیدار با بسیجیان استان خراسان شمالی، فرمودند:" بصیرت در این دوران و در همه دوران‌ها به معنای این است که شما خط درگیری با دشمن را تشخیص دهید؛ کجا با دشمن درگیری است؟ بعضی‌ها نقطه درگیری را اشتباه میکنند؛ خمپاره و توپخانه خودشان را آتش میکنند به سمت یک نقطه‌ای که آنجا دشمن نیست، آنجا دوست است. بعضی‌ها رقیب انتخاباتی خودشان را «شیطان اکبر» به حساب می‌آورند! شیطان اکبر آمریکاست، شیطان اکبر صهیونیسم است؛ رقیب جناحی که شیطان اکبر نیست، رقیب انتخاباتی که شیطان اکبر نیست. "


بیشتر بخوانید


صفحه مجازی نوجوان منتسب به دفتر حفظ و نشر آثار رهبر معظم انقلاب، تصویر نوشته‌ای را با این بخش از بیانات ایشان منتشر کرده که در ادامه مشاهده می‌کنید:

شیطان اکبر صهیونیسم است، رقیب انتخاباتی که شیطان اکبر نیست

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.