مسابقات هندبال ساحلی بزرگسالان منطقه جنوب کشور با قهرمانی میزبان، در بندر گناوه پایان یافت.

مسئول انجمن هندبال ساحلی کشور و رئیس هیات هندبال استان بوشهر در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، گفت: رقابت‌های هندبال ساحلی بزرگسالان منطقه جنوب کشور که از چهارشنبه نوزدهم خرداد در بندر گناوه آغاز شده بود، امروز پایان یافت.

غلامحسین نیکویی ادامه داد: در این مسابقات ۱۰ تیم  با هم رقابت کردند که هیات گناوه قهرمان شد و تیم‌ ملی نوجوانان و نجف آباد به مقام دوم و سوم رسیدند.

او افزود: رقابت‌های هندبال ساحلی بزرگسالان در دو گروه منطقه جنوب و شمال برگزار شد که از هر منطقه سه تیم به مرحله نهایی راه یافتند.

مسئول انجمن هندبال ساحلی کشور عنوان کرد: مرحله نهایی تیر به احتمال زیاد در اصفهان برگزار می‌شود.

نیکویی بیان کرد: با برگزاری این رقابت‌ها اعضای تیم ملی هندبال ساحلی بزرگسالان را برای حضور در مسابقات قهرمانی آسیا انتخاب خواهیم کرد.


بیشتر بخوانید


رضا مصباحی مربی برازجانی تیم ملی هندبال ساحلی نوجوانان هم در گفت و گو با خبرنگار ما گفت: تیم ملی نوجوانان با دو تیم در مسابقات هندبال ساحلی بزرگسالان حضور یافت که یک تیم در منطقه شمال و تیم دیگر در منطقه جنوب بازی کرد.

او افزود: تیم ما در منطقه شمال قهرمان شد اما در منطقه جنوب دوم شدیم زیرا تیم‌هایی که در مسابقات منطقه جنوب شرکت داشتند قوی‌تر بودند و برخی از اعضایشان عضو تیم ملی هستند.

مصباحی بیان کرد: تیم گناوه با وجود ملی‌پوشانی که در اختیار داشت توانست به شایستگی در رقابت‌های منطقه قهرمان شود.

 سرپرست فنی مسابقات هندبال ساحلی بزرگسالان منطقه جنوب کشور نیز سطح کیفی مسابقات را خوب ارزیابی کرد و گفت: حضور بازیکنان ملی‌پوش باعث شد که این رقابت‌ها از نظر فنی کیفیت بالایی داشته باشد.

سیف اله حیدر پور با اشاره به رتبه دوم تیم ملی هندبال ساحلی نوجوانان در رقابت‌های جنوب کشور، افزود: این تیم شهریور عازم مسابقات آسیایی می‌شود.

او همچنین با  بیان اینکه کادر فنی تیم ملی و رئیس انجمن هندبال ساحلی در مسابقات گناوه حضور داشتند، عنوان کرد: کادر فنی بازیکنان ملی‌پوش را در کنار بازیکنان جدید ارزیابی کردند و چند نفر را برای حضور در تیم ملی دعوت کردند. بعد از برگزاری مرحله نهایی مسابقات هندبال ساحلی تیم ملی اردو‌های خود را برگزار خواهد کرد.

انتهای پیام/ک

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.