برخی از مدل‌های آیفون ۱۳ گواهی EEC را دریافت می‌کنند

به تازگی تصویری از گواهی جدیدی که برای گوشی های سری آینده آیفون بوده و توسط کمیسیون اوراسیا صادر شده، در اینترنت منتشر شده است.

به گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، به نقل از جی اس ام آرنا؛ انتظار می‌رود که اپل سری آیفون ۱۳ خود را در ماه سپتامبر معرفی کند، اما قبل از اینکه بتواند آن‌ها را برای فروش عرضه کند، باید گواهینامه‌هایی را از مقررات نظارتی در سراسر جهان دریافت کنند. این یک فرآیند طولانی و خسته کننده است که باعث می‌شود جزئیات مختلفی از تلفن در حین دریافت این گوشی فاش شود.


بیشتر بخوانید


شماره مدل‌های آیفون‌های آینده فاش شد

یکی از این گواهینامه‌های جدید اخذ شده توسط برای گوشی‌های آینده اپل است که توسط کمیسیون اقتصادی اوراسیا (EEC) صادر شده و شماره مدل این گوشی‌ها را نشان داده است. شماره مدل‌های ذکر شده عبارتند از: A2628، A2630، A2635، A2635، A2640، A2643 و A2645. همه این دستگاه‌ها با iOS 14 کار می‌کنند و همین موضوع تنها اطلاعاتی است که از این گواهی استخراج می‌شود. در حال حاضر تشخیص اینکه کدام شماره مدل با کدام دستگاه آیفون ۱۳ مطابقت دارد، سخت است.

برخی از مدل‌ های آیفون ۱۳ گواهی EEC را دریافت می‌ کنند

انتظار می‌رود که اپل کل سری آیفون ۱۲ خود را (از جمله مینی) و همه تلفن‌هایی که تراشه ۵ نانومتری A15 و یک بریدگی دوباره طراحی شده دارند را بروز کنند. گفته می‌شود که مدل‌های Pro دارای صفحه نمایش 120Hz LTPO OLED هستند در حالی که مدل‌های معمولی به پنل‌های ۶۰ هرتز مجهز می‌شوند. همچنین انتظار می‌رود تمام گوشی‌های سری ۱۳ آیفون با دستگاه‌های Pro که دارای تثبیت تغییر سنسور در هر دو پایه اصلی و اولتراواید هستند، دوربین‌های فوق العاده جدید با نوری f / 1.8 به دست آورند.

برخی از مدل‌ های آیفون ۱۳ گواهی EEC را دریافت می‌ کنند

همچنین اطلاعات بیشتر به ظرفیت باتری بیشتر اشاره دارد که  13mini از ۲۴۰۶ میلی آمپر ساعت شروع می‌شود در حالی که ۱۳ و 13Pro باید 3095 سلول میلی آمپر ساعت داشته باشند.گوشی  13Pro Max می‌تواند یک باتری ۴۳۵۲ میلی آمپر ساعتی دریافت کند که بیشترین میزان باتری در گوشی‌های آیفون تاکنون است.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار