آتش سوزی یک خانه آپارتمانی در بلوار ولیعصر رشت یک کشته بر جای گذاشت و آتش حادثه جاده طرازکوه بدون آسیب جانی مهار شد.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از رشت، شهرام مومنی رئیس سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری رشت گفت: یک خانه آپارتمانی امروز در بلوار ولیعصر این شهر آتش گرفت.

او افزود: ۲۸  آتش‌نشان با ۱۲ خودروی اطفای حریق این آتش سوزی که در طبقه سوم رخ داد را در کمتر از ۱۰ دقیقه مهار و از سرایت آن به دیگر واحد‌ها جلوگیری کردند.

رئیس آتش‌نشانی رشت با اشاره به اینکه بررسی‌های اولیه نشان از عمدی بودن این آتش سوزی دارد، اظهار داشت: کارشناسان در حال بررسی بیشتر برای پیدا کردن علت این آتش سوزی هستند.

مومنی با بیان اینکه درب‌های ضد سرقت این آپارتمان قفل شده بود، ادامه داد: مأموران آتش‌نشانی توانستند زن ۳۰ ساله این خانه را نجات دهند، اما یک مرد بر اثر شدت سوختگی در این حادثه جانش را از دست داد.

رئیس سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری رشت تصریح کرد: علت و میزان این آتش سوزی در دست بررسی است.

شتاب آتش نشانان در پی آتش سوزی خانه ویلایی

مومنی همچنین از اعزام ۱۰ آتش نشان به همراه ۴ خودروی اطفایی و آبرسان در پی آتش سوزی یک خانه ویلایی واقع در بلوار شهید افتخاری جاده طرازکوه خبر داد و گفت: این حادثه ساعت ۱۷:۰۶ امروز به مرکز کنترل ۱۲۵ آتش نشانی رشت اطلاع داده شد.

او با بیان اینکه آتش از یک طرف در حال سرایت به پشت بام خانه همجوار بود، افزود: تلاش برای مهار آتش سرعت بیشتری گرفت که خوشبختانه از پیشروی آتش جلوگیری شد.

رئیس آتش‌نشانی رشت علت این آتش سوزی را در دست بررسی دانست و تصریح کرد: خوشبختانه در این حادثه به کسی آسیب جانی نرسید.

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.