آیین افتتاح قرارگاه حضرت فاطمه زهرا (س) با حضور سردار جعفری امروز در قم برگزار شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قم، قرار گاه  حضرت فاطمه زهرا (س)در مراسمی با حضور سردار جعفری با هدف تحقق اهداف فرهنگی، اجتماعی، سیاسی و اقتصادی بیانیه گام دوم انقلاب در قم افتتاح شد و  آغاز به کار کرد.

خانم اسماعیلی، مسئول قرار گاه حضرت فاطمه زهرا (س) با اشاره به این که تاکنون ۳۶ هسته قرارگاه  تشکیل شده است گفت: این طرح از آبان ماه با حضور نخبگان دانشگاهی و حوزوی آغاز به کار کرده است.

او افزود:بیانیه گام دوم انقلاب نقشه راهی است که بر اساس آن به دنبال حضور جوانان در هسته‌های کوچک محلی در سراسر کشور هستیم.

سردار جعفری، فرمانده قرارگاه فرهنگی اجتماعی قرب بقیه الله در این مراسم با اشاره به قوی شدن ریشه‌های انقلاب اسلامی در ۴۲ سال گذشته گفت: امروز به برکت خون شهدا و حماسه آفرینی جوانان در اوج آمادگی و قدرت نظامی دفاعی و امنیتی هستیم.

سردار جعفری گام اول انقلاب را با محوریت نیرو‌های جهادی و جوان در تشکیل انقلاب اسلامی، جنگ و دفاعی و امنیتی و محرومیت زدایی عنوان کرد و گفت: در گام اول بیشتر اقدامات سلبی بود و بیشتر پاسخ به تهدیدات رخ داد.

او با تاکید بر این که در گام دوم انقلاب نیازمند اقدامات ایجابی بر اساس بیانیه گام دوم انقلاب هستیم، افزود: در گام دوم با محوریت جوانان دهه ۸۰ اقدامات باید در جهت جامع سازی و تمدن سازی صورت گیرد.

سردار جعفری با اشاره به این که در مرحله اول و دوم انقلاب مقابله همه جانبه‌ای با ظلم، استکبار و شکست برنامه‌های جریان سلطه داشته ایم گفت: در گام دوم باید حرکت در مرحله سوم و چهارم به سمت دولت سازی اسلامی با محوریت نیرو‌های جوان و با اهداف ایجابی باشد.

فرمانده قرارگاه فرهنگی و اجتماعی قرب بقیه الله افزود: ما به یک حرکت عمومی نیاز داریم که حرکتی با امتداد سریع و پیشرفت به سوی چشم انداز انقلاب اسلامی باشد.

او گفت:جنگ و مقاومت اسلامی به برکت خون شهدا حل شد و کمک به حرکت عمومی و اجتماعی و نقش آفرینی برای جامعه سازی و تمدن سازی ضروری است.

سردار جعفری جهاد برای مشکلات اجتماعی و فرهنگی را مهم عنوان کرد و افزود: برای رفع مشکلات امروز نیاز به شبکه سازی جبهه سازی و تشکل سازی برای رفع مشکلات باقی مانده با حضور جوانان داریم.

او حضور و نقش آفرینی تشکلات مردمی در عرصه‌های مختلف را مورد توجه دانست و گفت:حضور مردم در قالب حرکت‌های مختلف با گروه‌های جمعی و کوچک مانند تشکیل این قرارگاه‌ها در شهر‌ها و محله‌ها را خصوصا در موضوعات فرهنگی مانند خانواده، عفاف و حجاب، تربیت و جامعه سازی بسیار موثر است.

انتهای پیام/ش

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار