مدیر داخلی مجموعه بین المللی پیست اسکی دیزین البرز گفت: فینال رقابت های جام جهانی اسکی روی چمن به میزبانی پیست دیزین در شهریورماه امسال برگزار می شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از البرز، صادق کلهر، مدیر داخلی مجموعه بین المللی پیست اسکی دیزین البرز گفت: فینال رقابت های جام جهانی اسکی روی چمن به میزبانی این پیست دیزین در شهریورماه امسال برگزار و  اردوهای آمادگی از یک ماه آینده در پیست بین المللی دیزین استان البرز آغاز می شود.

مدیر داخلی مجموعه بین المللی پیست اسکی دیزین البرز افزود: حدود ۴۵ ورزشکار خانم و آقا در رشته های سوپرلیگ، سرعت، مارپیچ بزرگ و مارپیچ کوچک در فینال رقابت های اسکی روی چمن دیزین  با یکدیگر به رقابت می پردازند.

کلهر گفت: ورزشکارانی از کشورهای ایران، اتریش، آلمان، چک، سوئیس، ایتالیا، فرانسه، اسلواکی، ترکیه، سوئد و ژاپن در این دوره از مسابقه ها با یکدیگر به رقابت می پردازند.

او  با اشاره به آغاز  جشنواره لاله ها در پیست بین المللی دیزین افزود: حدود ۱۲ میلیون گل از جمله بزرگترین گل کوهستان دنیا در این جشنواره که تا اواخر تابستان فعال است، در معرض دید عموم قرار داده شده است.

مدیر داخلی پیست بین المللی دیزین گفت  : جشنواره لاله ها هر روزه آماده بازدید علاقه مندان است و امسال با برگزاری این جشنواره شاهد اشتغالزایی ۱۰۰ نفر به صورت مستقیم در پیست بوده ایم.

انتهای پیام/خ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.