رئیس شورای قضایی خراسان رضوی بر لزوم استمرار کاهش جمعیت کیفری و توانمندسازی زندانیان با هدف بازگشت مددجویان به آغوش خانواده و جامعه تأکید کرد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، غلامعلی صادقی رئیس شورای قضایی خراسان رضوی در جلسه ستاد کنترل مجرمان حرفه‌ای گفت: لازم است به منظور کاهش جمعیت کیفری و توانمندسازی زندانیان با هدف بازگشت مددجویان به آغوش خانواده و جامعه اقداماتی اساسی صورت بگیرد.

وی با اشاره به سیاست‌های دستگاه قضایی در زمینه کاهش جمعیت کیفری افزود: در زمینه کاهش جمعیت کیفری باید به مسئله کنترل مجرمان حرفه‌ای و اصلاح مجرمین به صورت توأمان توجه کرد تا شاهد موفقیت بیشتر در این زمینه باشیم.

رئیس شورای قضایی خراسان رضوی با اشاره به سیاست‌های کلان دستگاه قضایی در زمینه توجه به مسئله زندان و زندانیان ادامه داد: در مدت اخیر شاهد تحرکات بسیار خوب ریاست محترم سازمان زندان‌ها و حضور مکرر در زندان‌های مختلف با هدف رسیدگی و حل مشکلات مددجویان بوده‌ایم و در خراسان رضوی نیز با وجود همین الگو قضات و مسئولان در زندان‌ها حضور پیدا کرده و در پی حل مشکلات مددجویان هستند و بر همین اساس شاهد کسب توفیقات خوبی نیز بوده‌ایم.

در این جلسه غلامعلی صادقی از دادستان عمومی و انقلاب مرکز خراسان رضوی و سایر دست اندرکاران مقابله با جرائم  خاص خواست تا از تمام ظرفیت‌های قانونی در جهت برخورد با اراذل و اوباش و برهم زنندگان نظم و امنیت عمومی استفاده کند.

انتهای پیام // ف.غ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار