تیم ملی فوتبال انگلیس با ارزش‌ترین تیم حاضر در رقابت‌های جام ملت‌های اروپا است.

به گزارش  خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، به نقل از نشریه AS، رقابت‌های جام ملت‌های اروپا (یورو ۲۰۲۰) از ۲۱ خرداد با دیدار تیم‌های ایتالیا و ترکیه در ورزشگاه المپیک رم آغاز خواهد شد.

امسال هم مانند دوره‌های گذشته این مسابقات، قبل از آغاز آن آمار‌های مختلفی از با ارزش‌ترین و یا گران‌ترین تیم های حاضر در این مسابقات عنوان شده است. تیم ملی فوتبال انگلیس با ۱.۲۵۰ میلیون یورو لقب با ارزش‌ترین تیم حاضر در این مسابقات را به نام خود کرد. بعد از تیم "گرت ساوت گیت" تیم‌های فرانسه با ۱.۰۳۰ میلیون یورو، آلمان با ۹۳۶ میلیون یورو، اسپانیا ۹۰۶ میلیون یورو و پرتغال با ۸۷۲ میلیون یورو در جایگاه دوم تا پنجم این رده بندی قرار دارند.

تیم‌های ملی ایتالیا، بلژیک، هلند کرواسی و ترکیه نیز رتبه‌های ششم تا دهم با ارزش‌ترین تیم‌های حاضر در یورو ۲۰۲۰ را تشکیل می‌دهند. تیم ملی فنلاند نیز با تنها ۴۵ میلیون یورو لقب ارزان‌ترین تیم حاضر در یورو ۲۰۲۰ به نام خود ثبت کرده است.

نکته جالب این لیست حضور ۳ تیم گروه F (فرانسه، آلمان، پرتغال) در ۵ رده اول با ارزش‌ترین تیم‌های حاضر در این مسابقات است.

جام ملت‌های اروپا (یورو ۲۰۲۰) جمعه شب و با بازی تیم‌های ملی ایتالیا و ترکیه از ساعت ۲۳:۳۰ دقیقه در ورزشگاه المپیک رم اغاز خواهد شد.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار