دادستان یزد گفت: با لحاظ حفظ امنیت شهر و کشور از فعالیت‌های مشروع سیاسی با گرایش‌های مختلف حمایت می‌کنیم.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد، حمیدرضا حدادزاده دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان یزد گفت: سربازی نظام را افتخار خود می‌دانیم و هر کجا نیاز باشد جهت حفظ امنیت شهر و کشور ورود می‌کنیم، اما در عین حال از فعالیت‌های مشروع سیاسی با گرایش‌های مختلف نیز حمایت می‌کنیم و تنگ نظری را نمی‌پسندیم.

او با بیان اینکه امید آفرینی راه حل بسیاری از مشکلات است گفت: برخی خطا‌ها و ناکارآمدی‌ها و تصمیمات غیرمعقول، باعث بی انگیزگی‌هایی در بین جامعه شده، اما قطعا شرکت در انتخابات یک حرکت درست است.

حدادزاده گفت: برای بهبود شرایط، شرکت کردن در انتخابات ریاست جمهوری و شورا‌ها موثرتر از شرکت نکردن است لذا همه گروه‌ها با امید به آینده در انتخابات شرکت کنند.

حدادزاده با اشاره به نقش و جایگاه شورا‌های شهر تصریح کرد: مردم نباید انتخابات شورا‌ها را دست کم بگیرند چرا که شکل گیری شورای قوی نقش بسیار مهمی در آبادانی و پیشرفت شهر خواهد داشت.

دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان در پاسخ به سوالی پیرامون علت رد صلاحیت‌ها با بیان این که در خصوص تایید صلاحیت‌ها بعضا ساز و کار و فرایند کار از نظر قانونی نیازمند اصلاح است، گفت: اگر ایرادی هست قانون باید اصلاح شود تا هم حق افراد نادیده گرفته نشود و مسیر قانونی درست طی شود و هم نظر مراجع ۵ گانه مورد توجه باشد.

او افزود: در خصوص نظارت و دستگاه‌های ارائه دهنده اطلاعات مربوطه هر دو به وظایف خود عمل کرده‌اند و باید با اصلاح این فرایند فرد علت رد صلاحیت خود را بداند و بتواند بهتر از خودش دفاع کند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.