تریلر رسمی بازی بتلفیلد ۲۰۴۲ منتشر شد

بتلفیلد تریلر رسمی بازی جدید خود را به صورت رسمی بر روی سایت‌ها منتشر کرد.

به گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، بتلفیلد یکی از بازی‌های پرطرفدار است که بر روی مایکروسافت ویندوز، ایکس باکس، ایکس باکس ۳۶۰، پلی استیشن ۳ و ۴ و همچنین ایکس باکس وان ارائه شده است. اولین توسعه دهنده دایس بود که در سال ۲۰۰۱ به کار بر روی این بازی پرداخت و بعد از آن نیز چند شرکت دیگر به کمک دایس برای توسعه بازی آمدند.

تریلر چهار دقیقه ای، راوی جریان بتلفیلد ۲۰۴۲

اولین نسخه این بازی اکشن، بتلفیلد ۱۹۴۲ بود که در سال ۲۰۰۲ منتشر شد و اکنون این بازی توسط electronic arts ارائه می‌شود. چند روز پیش بخش کوتاهی از این تریلر منتشر شده بود، اما حالا این ویدئو به صورت رسمی از رسانه‌ها با مخاطبان به اشتراک گذاشته شده است. این تریلر در چهار دقیقه جریان نسخه جدید این بازی را به تصویر کشیده و از اتفاقاتی که کاربر در هنگام بازی با آن رو به رو می‌شود حکایت دارد. اولین تریلر گیم‌پلی این نسخه از بازی هم قرار است روز 23 خرداد رونمایی و منتشر شود.

بتلفیلد 2042 قرار است در ماه‌های پایانی سال ۲۰۲۱ منتشر شود. مدیر استودیو دایس تایید کرده است که بازی بتلفیلد جدید مواردی از جنگ‌های همه جانبه و بزرگ، تخریب‌های تأثیرگذار و لحظات غیرمنتظره و دیوانه واری را در خود جای می‌دهد. همچنین شایعاتی هم هستند که می‌گویند در تابستان پیش‌رو نسخه‌ آلفای بازی Battlefield جدید در اختیار گیمر‌ها قرار می‌گیرد. 

بتلفیلد 2014


بیشتر بخوانید


گفتنی است؛ الکترونیک آرتز به دنبال کسب سود بیشتر از طریق فروش بازی جدید خود است و در همین راستا سعی دارد از راه فروش قهرمان‌های جدید در فصل‌های بعدی و حتی فروش لباس برای قهرمانان داستان پول بیشتری در بیاورد به طوری که از همین حالا نزدیک ده مدل لباس ویژه برای قهرمانان داستان به فروش گذاشته شده است. بازی جدید بتلفیلد مانند گذشته اول شخص خواهد بود.

در ادامه ویدئوی فشرده و پرتحرک این بازی را مشاهده می‌کنید.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار