فضای سبز بلوار خلیج‌فارس از میدان حضرت ولی عصر (عج) تا میدان بقیه‌ الله قم بهسازی می شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قم، پیام جوادیان ،مدیرعامل سازمان پارک‌ها و فضای سبز شهرداری قم با اشاره به اجرای عملیات بهسازی فضای سبز بلوار خلیج‌فارس حدفاصل میدان ولیعصر (عج) تا میدان بقیه‌الله اظهار کرد: این محور با توجه به این که کاربرد دوگانه دارد و هم به‌عنوان محور شهری برای دسترسی به مسجد مقدس جمکران بوده و هم یکی از مسیر‌های ورودی شهر محسوب می‌شود، از اهمیت زیادی برخوردار است.

او با بیان این که طول این مسیر ۱/۶ کیلومتر است و زیبایی منظر آن اهمیت بالایی دارد، گفت: احداث فضای سبز بلوار خلیج‌فارس از سال ۸۶ آغاز شد و با توجه به این که مسیر مترو زیر این محور در حال احداث بود اقدامات خاصی در آن انجام نشد و با توجه به این که احداث تونل تکمیل‌شده و محور هم اهمیت خاصی دارد تصمیم بر آن شد که در افزایش زیبایی این محور اقداماتی انجام شود.

مدیرعامل سازمان پارک‌ها و فضای سبز شهرداری قم تصریح کرد: طراحی فضای سبز انجام‌شده و رفیوژ وسط ،دارای زیتون مثمر است و برای تکمیل فضای سبز محور از گونه‌های سازگار و زینتی استفاده‌شده و برای اجرا ابلاغ‌شده است.

جوادیان عنوان کرد: تلاش ما بر این است که طی دو ماه آینده عملیات بهسازی فضای سبز این محور با استفاده از سیستم آبیاری تحت‌فشار تکمیل شود.

انتهای پیام/ش

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۴۹ ۲۲ خرداد ۱۴۰۰
قم‌نیازمند توجهی جدی مسولان کشوری و لشکری هست.زیرساخت ها در قم باید تقویت و سامان دهی جدی و موثر شوند.حوزه بهداشت قم حوزه درمانی و پزشکی قم نیازمند توجه مجریان و مسولان کشوری و لشکر هست
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۱۱ ۲۰ خرداد ۱۴۰۰
اللهم عجل لولیک الفرج والعافیه و النصر
آخرین اخبار