مدیرکل آموزش و پرورش خراسان جنوبی از تکمیل و بهره برداری ۱۲ طرح نیمه تمام آموزشی در شهرستان سرایان تا پایان سال خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند،  واقعی مدیرکل آموزش و پرورش خراسان جنوبی صبح امروز در بازدید از پروژه‌های نیمه تمام آموزش و پرورش شهرستان سرایان گفت: تکمیل و تجهیز ۱۲ طرح آموزشی و پرورشی این شهرستان، با ۱۶ کلاس درس از جمله مهم‌ترین اولویت‌های آموزش و پرورش برای تحقق عدالت آموزشی است که توسط اداره کل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان در حال اجرا می‌باشد.

او افزود: در حال حاضر این طرح‌های آموزشی و پرورشی به طور میانگین ۶۵ درصد پیشرفت فیزیکی دارد.

واقعی با اشاره به هزینه کرد ۵ میلیارد و ۲۳۱ میلیون تومان برای این طرح ها، عنوان کرد: این ۱۲ پروژه‌ی آموزشی و پرورشی برای تکمیل و تجهیز نیازمند ۷ میلیارد و ۸۰۰ میلیون تومان می‌باشد.

مدیر کل آموزش و پرورش خراسان جنوبی از افتتاح این طرح‌ها تا پایان امسال خبر داد و تصریح کرد: پیش بینی می‌شود ۶ پروژه در هفته دولت و ۶ پروژه دیگر به شرط تأمین اعتبار در دهه فجر ۱۴۰۰ به بهره برداری برسد.

او با اشاره به مشارکت خیرین مدرسه ساز در احداث ۱۰ طرح از مجموع ۱۲ طرح آموزشی و پرورشی، بیان کرد: با بهره برداری از این پروژه‌ها یک هزار و ۷۹۸ دانش آموز دختر و پسر سرایانی در دوره‌های مختلف تحصیلی از مزایای آن بهره مند می‌شوند.

انتهای پیام / س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.