مجمع سالیانه هیات ورزش سه‌گانه در چهارمحال و بختیاری برگزار شد تا مقدمات برپایی مجمع انتخاباتی و تعیین رئیس این هیات فراهم شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد، مهدی گودرزی رئیس فدراسیون ورزش سه‌گانه گفت: برگزاری مجمع انتخابات هیات سه‌گانه از وظایف اعضای هیات است که بر اساس آن تقویم عملیاتی و بودجه سالیانه هیات و عملکرد آن در یک سال اخیر بررسی خواهد شد.

او افزود: هیات ورزش سه‌گانه چهارمحال و بختیاری در مرحله شناسایی رئیس به سر می‌برد و برگزاری مجمع سالیانه این بستر را فراهم کرده است تا اعضا در راستای انتخاب فردی لایق که بتواند وظایف خود را منطبق با آیین‌نامه‌ها و قوانین انجام دهد، به جمع‌بندی برسند.


بیشتر بخوانید


گودرزی اضافه کرد: این استان از بُعد قهرمانی برجسته است و سهم مهمی در پرورش نخبگان سه گانه کشور را دارد، اما ساختار یک هیات تنها در بعد قهرمانی خلاصه نمی‌شود و فدراسیون در تلاش است تا ابعاد عملکردی هیات استانی را به حد مطلوب‌تری برساند.

او اظهار داشت: فدراسیون ورزش سه‌گانه در ۲دو سال اخیر توانسته است ۲۲ مورد وظیفه خود را به خوبی انجام دهد و این در حالی است که در سال اول، این فدراسیون با بدهی دو میلیاردی مالیاتی روبه‌رو شد و در سال دوم نیز شیوع ویروس کرونا باعث خشک شدن ریشه ورزش‌های آبی شد و روند فعالیت این رشته را با مشکل مواجه کرد.

گودرزی تصریح کرد: برگزاری ۱۲ مسابقه ورزشی در سطح ملی، برپایی دوره‌های آموزشی برخط و کسب درآمد چهار میلیارد ریالی، آموزش ۱۰ هزار نفر در رابطه با دوره‌های مرتبط با ورزش سه‌گانه، کسب کرسی‌های جهانی و راه‌اندازی سامانه جامع ورزشکاران از جمله برنامه‌های اجرایی این فدراسیون در راستای وظایف تعیین شده است.

حمید کریمی مدیرکل ورزش و جوانان چهارمحال و بختیاری افزود: این هیات در سالیان گذشته همواره در جایگاه‌های اول تا سوم کشور قرار داشت که پس از پایان فعالیت رئیس پیشین این هیات، این فرصت و توانایی از دست رفته است.

او افزود: اگر اعتراض و ناراحتی از طرف ورزشکاران و هیات استانی شکل گرفته است به این دلیل است که در این مدت احساس کرده‌اند که فدراسیون، هیات ورزش سه‌گانه چهارمحال و بختیاری را رها کرده است، اما امروز اعضای مجمع سالیانه با اعلام رای مثبت خود، تلاش کردند تا شرایط را برای به سامان رسیدن شرایط این ورزش در استان فراهم کنند و رای آن‌ها نوعی مصلحت‌اندیشی است.

کریمی اضافه کرد: ساختار هیات سه‌گانه، ساختار جوانی است و لازم است اعضای این هیات با گذشت زمان تجربه‌های مدیریتی و اجرایی را کسب کنند.

او گفت: ورزشکاران این استان از برترین‌های دوومیدانی و دوچرخه‌سواری هستند و در شنا نیز توانمندی‌های ویژه‌ای دارند که تلفیق این استعداد‌ها می‌تواند اثرات مهمی در پرورش نخبگان ورزش سه‌گانه داشته باشد.

کریمی ادامه داد: نگاه ویژه فدراسیون برای توسعه ورزش سه‌گانه در چهارمحال و بختیاری باید همیشگی باشد و این استان آمادگی میزبانی از رویداد‌های ملی این رشته را دارد.

انتهای پیام/ع

 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار