سخنگوی آتشنشانی قم خبر داد؛

آتش سوزی گسترده در انبار سیلندر گاز مایع در قم/۲ خودرو در آتش سوخت

سخنگوی آتشنشانی قم از وقوع آتش سوزی گسترده در انبار سیلندر گاز مایع در بلوار خلیج فارس قم خبر داد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های  باشگاه خبرنگاران جوان از قم، حمید کریمی ،سخنگوی آتشنشانی قم اظهار کرد :دقایقی پیش با اعلام حادثه آتش سوزی گسترده در  یک انبار سیلندر گاز مایع در  بلوار خلیج فارس قم  به مرکز فرماندهی آتشنشانی قم ،با توجه به شدت حرارت وانفجار سیلندرهای گاز مایع خودروهایی  از ایستگاه جمکران و ایستگاه ولی عصر برای اطفای حریق به محل اعزام شدند.

او ادامه داد:۱۰ خوروی عملیاتی سنگین، پنج تانکر آبرسان شهرداری و بیش از ۶۰ آتشنشان در محل حضور دارند.

سخنگوی آتشنشانی قم افزود:در حال حاضر آتشنشانان در حال خنک سازی و خروج سیلندرهای گاز مایع هستند.

کریمی با اشاره به احتمال ریزش سقف کارگاه بر اثر شدت حریق گفت: بیش از ۵۰ کپسول در برآورد اولیه در این کارگاه وجود داشت و دو خودروی شخصی نیز در این حادثه انفجار به طور کامل سوخت که آتشنشانان ضمن اطفای حریق، خودروها را از محل دور کردند.

آتش سوزی مهیب در انبار سیلندر گاز مایع در قم/۲ خودرو در آتش سوخت

مهدی فراهانی،سخنگوی اورژانس قم هم گفت: با اعلام حادثه آتش سوزی انبار سیلندر گاز مایع در بلوار خلیج فارس بلافاصله  ۶ دستگاه آمبولانس اورژانس ۱۱۵ قم، امدادی و پشتیبانی به محل حادثه  اعزام شدند.

او ادامه داد:این حادثه هفت مصدوم داشت که پس از اقدامات درمانی اولیه با کمک کارشناسان فوریت های پزشکی به مرکز درمانی منتقل شدند.

فراهانی  با اشاره به مصدومیت جزئی تعدادی از آتشنشانان در این حادثه عنوان کرد در این حادثه یک نیروی آتشنشان به مرکز درمانی منتقل شد و چند تن دیگر از آتشنشانان سرپایی مداوا شدند.

هنوز از علت حادثه  و خسارت ها گزارشی اعلام نشده است.

انتهای پیام/ش

برچسب ها: آتش سوزی ، اورژانس قم
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار