در راستای ساماندهی تبلیغات محیطی کاندیدا‌های سیزدهمین دوره ریاست جمهوری و ششمین دوره انتخابات شورا‌های اسلامی شهر و روستا بیش از ۳۳ جایگاه توسط شهرداری شهرکرد پیش‌بینی شده است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد، اکبر ایازی، مدیر ارتباطات شهرداری شهرکرد گفت: در راستای ساماندهی تبلیغات محیطی کاندیدا‌های سیزدهمین دوره ریاست جمهوری و ششمین دوره انتخابات شورا‌های اسلامی شهر و روستا بیش از ۳۳ جایگاه توسط شهرداری پیش‌بینی شده است.

او با اشاره به ضرورت ساماندهی تبلیغات انتخابات ریاست جمهوری و شورا‌های اسلامی و حضور و مشارکت حداکثری مردم در انتخابات امسال، اظهار داشت: در این زمینه قطعاً شهرداری شهرکرد همراه با سایر دستگاه‌ها در راستای حضور حداکثری مردم در انتخابات فعالیت می‌کند، بنابراین تمهیدات شهرداری برای برگزاری انتخابات باشکوه و همچنین آماده سازی فضای تبلیغاتی برای تمامی کاندیدا‌ها اندیشیده شده است.


بیشتر بخوانید


ایازی افزود: شهرداری شهرکرد اقدامات مناسبی برای فعالیت‌های تبلیغاتی کاندیدا‌های این دوره از انتخابات، با هدف توزیع عادلانه فرصت‌های تبلیغاتی محیطی، جلوگیری از آلودگی‌های بصری و حفظ سیمای شهری و رعایت حقوق شهروندی در نظر گرفته است.

او بیان کرد: در راستای ساماندهی تبلیغات محیطی نامزد‌های سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و ششمین دوره انتخابات شورا‌های اسلامی شهر و روستا بیش از ۳۳ جایگاه توسط شهرداری پیش‌بینی و نصب شده است.

ایازی ضمن درخواست از کاندیدا‌ها و هواداران انتخاباتی و تاکید بر حفظ و صیانت از اموال عمومی و رعایت حقوق شهروندی و عدم نصب تبلیغات در فضا‌های غیرمجاز گفت: شهرداری هزینه‌های فراوانی برای نظافت، پیرایش شهری و حذف نازیبایی‌های محیط شهری داشته و نصب تبلیغات در مکان‌های غیرمجاز علاوه بر خسارت به سیما و منظر شهری هزینه‌های سنگینی برای شهر در بردارد.

انتهای پیام/ف

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار