مهمترین خبر‌های مربوط به انتخابات شورای اسلامی شهر و روستا در استان یزد را اینجا بخوانید.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد، در این بسته  شما را از آخرین خبرهای مرتبط با ششمین دوره انتخابات شوراهای شهر و روستا مطلع خواهیم کرد.

پیش بینی شعب سیار برای اخذ رای از بیماران

محمدعلی شاه حسینی، دبیر ستاد انتخابات استان یزد با اشاره به ضرورت فراهم سازی زمینه مشارکت حداکثری مردم در انتخابات ۱۴۰۰ گفت: به منظور جمع آرای بیماران مبتلا به کرونا، بیماران حاضر در بیمارستان ها، سالمندان، افراد حاضر در مراکز اقامتی و پادگان ها، کادر بهداشت و درمان و دیگر افردی که قادر به ترک محل کار خود برای رای دادن نیستند، ۴۳۲ شعبه سیار شهری و روستایی در استان یزد در نظر گرفته شده است.

شاه حسینی افزود: به همین منظور ۲۳۱ شعبه سیار اخذ رای شامل ۴۶ شعبه سیار شهری و ۱۸۵ شعبه سیار روستایی برای جمع آوری آرای انتخابات ریاست جمهوری پیش بینی شده است.

دبیرستاد انتخابات استان یزد ادامه داد: همچنین ۲۰۱ شعبه سیار شهری و روستایی برای جمع آوری آرای ششمین دوره انتخابات شورا‌های اسلامی شهر و روستا در نظر گرفته شده است.

اصحاب رسانه و فعالان فضای مجازی برای مشارکت هرچه باشکوه مردم در انتخابات همکاری کنند

فرماندار شهرستان تفت با اشاره به شرایط حساس کشور در آستانه سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و ششمین دوره انتخابات شورا‌های اسلامی شهر و روستا بیان داشت: شرایط کشور حساس است و کسی منکر وجود مشکلات اقتصادی در جامعه نیست، ولی دشمن در چند سال گذشته از تمام ابزار خود برای فشار اقتصادی به مردم و ناامید کردن آنان برای رفتن به پای صندوق رأی استفاده کرده است.

نوکار ادامه داد: انتخابات از مؤلفه‌های اصلی جمهوریت نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است و مردم و مسئولان مدیون خون شهدا هستیم و باید با حضور باشکوه در انتخابات پیش رو، دشمنان این نظام مقدس را بار دیگر سرافکنده نماییم.

رئیس هیئت اجرایی انتخابات شهرستان خواستار همکاری اصحاب رسانه و فعالان فضای مجازی در راستای دعوت مردم به مشارکت باشکوه در این رویداد سیاسی شد و تصریح کرد: اصحاب رسانه و فعالان فضای مجازی با تبیین و تشریح وضعیت حساس کنونی کشور از تمام ابزار‌های در اختیار خود برای دعوت مردم به مشارکت در بزرگ‌ترین رویداد سیاسی سال ۱۴۰۰ استفاده کنند.

هم‌زمانی انتخابات ریاست جمهوری با شورا‌ها موجب غفلت از شورا‌ها نشود

فلاح فرماندار میبد در جمع نامزد‌های ششمین دوره انتخابات شورا‌های اسلامی شهر و روستا، گفت: هم‌زمانی انتخابات ریاست جمهوری با شورا‌ها نباید ما را از نقش شورا‌ها غافل کند و باید این توفیق را در نظام جمهوری اسلامی، برای خدمت به مردم مغتنم شمرد.

فلاح با بیان اینکه از بیستم خردادماه چهره شهر بیشتر انتخاباتی خواهد شد، گفت: نامزد‌ها باید نهایت همکاری را در چگونگی تبلیغات در زمان تعیین‌شده با عوامل ستاد اجرایی انتخابات داشته باشند.

رئیس هیئت اجرایی انتخابات شهرستان میبد با اشاره به همکاری خوب دهیاران و شهرداران در این باره گفت: نامزد‌های انتخاباتی باید برای تبلیغات خود حتما از محل‌های تعیین‌شده استفاده کنند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.