ابلاغ ضوابط موافقت‌نامه های سطح خدمات پستی به اپراتورها

ضوابط و چارچوب های موافقت‌نامه سطح خدمات پستی از طرف کمیسیون تنظیم مقررات ارتباط به اپراتورهای پستی ابلاغ شد.

به گزارش حوزه دنیای ارتباطات گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، مصوبه کمیسیون تنظیم مقررات ارتباطات درباره ضوابط و چارچوب موافقت‌نامه‌های سطح خدمات پستی به اپراتورهای پستی ابلاغ شد. این مصوبه که با هدف تضمین کیفیت خدمات و هزینه عدم اجرای تعهدات در شبکه‌های پستی و رعایت حقوق مشتریان در اردیبهشت سال جاری تصویب شده بود با امضای دبیر کمیسیون تنظیم مقررات ارتباطات برای اجرا به شرکت‌ ملی پست جمهوری اسلامی ایران، پست پیشگامان بادپا و پست اول فاخر ایرانیان ابلاغ شد.

تعهدات خدمات پایه و غیر پایه پستی ثبتی داخله و خارجه، غرامت تاخیر در توزیع، آسیب دیدگی یا مفقودی، ساز و کار‌های پرداخت جریمه از موضوعاتی است که در این مصوبه پیش‌بینی شده است.


بیشتر بخوانید


راه اندازی سامانه اندازه گیری پارامترهای مختلف

براساس مصوبه ۳۱۸ کمیسیون تنظیم مقررات ارتباطات، دارندگان پروانه ارائه خدمات پستی موظف هستند همزمان با شروع ارائه خدمات، سامانه‌ای برای اندازه‌گیری پارامتر‌های کیفیت شامل مدت زمان سیر مرسوله، غرامت، نحوه پیگیری و ثبت شکایات برای خدماتی که در موافقت‌نامه سطح سرویس (SLA) با مشتری درج شده، راه‌اندازی کنند.

موافقت‌نامه سطح خدمات (SLA)، موافقت‌نامه‌ای است که بین دارنده پروانه و مشتری به منظور تضمین پارامتر‌های کیفیت خدمات تعیین شده شامل کیفیت سطح خدمات، نحوه اندازه‌گیری، تخطی از سطح خدمات و ضمانت نامه‌های اجرایی تنظیم می‌شود و مسئولیت اجرای آن به عهده دارنده پروانه است.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار