با ارتقاء تکنولوژی نسل چهارم اینترنت، سایت همراه اول در روستای بندان از توابع بخش مرکزی شهرستان نهبندان از نعمت اینترنت پرسرعت بهره‌مند شدند.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند، بیکی فرماندار شهرستان نهبندان گفت: با پیگیری‌های مستمر صورت گرفته و در پاسخگویی به نیاز مردم با مساعدت مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان و مدیرعامل شرکت مخابرات استان، با ارتقاء تکنولوژی نسل چهارم سایت همراه اول در روستای بندان از توابع بخش مرکزی شهرستان نهبندان مردم از نعمت اینترنت پرسرعت بهره‌مند شدند.

او افزود: سایت تلفن همراه اول در روستای بندان با جمعیتی بالغ بر ۸۴۰ نفر و ۲۳۴ خانوار به تکنولوژی نسل چهارم ارتقاء پیدا کرد.

فرماندار نهبندان با اشاره به توسعه و ارتقاء و برطرف شدن مشکل اینترنت در این منطقه افزود: تجهیز این سایت از محل اعتبارات وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات (uso) و با اعتباری بالغ بر ۲۰ میلیارد ریال انجام گرفته است.

او در ادامه گفت پیش از این ایستگاه اینترنت پرسرعت‌های وب ۴G الوند با پیگیری‌های مستمر راه اندازی شد که اندازی این ایستگاه روستای الوند، روستا‌های بیچند، محمد آباد، سلطان آباد و علی رییس از نعمت اینترنت بهره‌مند شدند.

فرماندار نهبندان عنوان کرد با راه اندازی ایستگاه اینترنت پر سرعت روستای الوند نهبندان ٣٧٠ خانوار و یک هزار و ۱۸۴ نفر در پنج روستای شهرستان از مزایای اینترنت پر سرعت بهره‌مند شدند.

انتهای پیام/ک

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.