خبر‌های مربوط به انتخابات شورای اسلامی شهر و روستا را در استان اردبیل اینجا بخوانید.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، در این بسته از آخرین خبر‌های مرتبط با ششمین دوره انتخابات شورا‌های شهر و روستا شما را مطلع خواهیم کرد.

زمان تبلیغات شورا‌های شهر از امروز تا ۲۷ خرداد ماه بمدت یک هفته خواهد بود که با آغاز تبلیغات انتخاباتی از امروز برای نامزد‌های شورا‌های اسلامی شهر این فضا پرشورتر از گذشته خواهد بود.

حضور ۲۲ هزار نفر رای اولی در اردبیل

رئیس ستاد انتخابات استان اردبیل گفت: تعداد کل واجدین شرایط برای انتخابات در استان اردبیل یک میلیون نفر است که از این تعداد ۲۲ هزار نفر رای اولی محسوب هستند.

بهروز ندایی تاکید کرد: مردم استان همواره با مشارکت حداکثری در انتخابات دوره‌های گذشته پشتیبانی خود را از نظام و دولتمردان اعلام کرده‌اند و در انتخابات پیش رو نیز حضور گسترده در پای صندوق‌های رای خواهند داشت.

او افزود: مردم نسبت به عمران و آبادانی استان حساس هستند و با مشاهده اقدامات اساسی در این زمینه مشارکت حداکثری در پای صندوق‌های رای خواهند داشت.

مشارکت ۲۴ هزار نفر عوامل اجرایی انتخابات در اردبیل

رئیس ستاد انتخابات استان اردبیل با بیان اینکه ۲۴ هزار نفر در فرایند برگزاری سیزدهمین دوره انتخابات ریاست‌جمهوری و ششمین دوره شورا‌های شهر و روستا در قالب عوامل اجرایی، بازرسی، نظارت و امنیت این استان مشارکت می‌کنند، گفت: آموزش عوامل برگزارکننده انتخابات در استان و شهرستان‌ها برابر تقویم انتخاباتی اعلام شده از سوی وزارت کشور انجام شده و مقدمات لازم فراهم شده است.

ندایی از مهیا شدن امکانات نرم‌افزاری و سخت‌افزاری برای برگزاری انتخابات ریاست‌جمهوری و شورا‌های اسلامی شهر و روستا در این استان خبرداد.

او افزود: با همکاری اعضای ستاد انتخابات، فرمانداران و بخشداران نیازمندی‌های لازم برای برگزاری انتخابات احصا و تامین شده است.

ندایی بیان کرد: تلاش می‌کنیم با انجام هماهنگی‌های لازم و افزایش شعب اخذ رای از ازدحام جمعیت در شعب جلوگیری و شیوه نامه‌های بهداشتی به نحو احسن رعایت شود.

انتهای پیام/ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.