سردار القاصی مهر با بیان اینکه اصناف در تمامی دوران‌های قبل و بعد از انقلاب و دفاع مقدس خالصانه پای کار بودند گفت: اصناف برای به زانو درآوردن دشمنان تلاش ویژه‌ای داشته‌اند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام ، سردار دلاور القاصی مهر فرمانده انتظامی استان ایلام در دیدار با تعدادی از اصناف استان ایلام ، گفت: همانگونه که اصناف در دوران دفاع مقدس و درکنار رزمندگان و حتی در خط مقدم پشتیبان انقلاب بودند در دوران شیوع ویروس کرونا نیز پا به پای عزیزانمان در بهداشت و درمان و پلیس همکاری داشتند.

او افزود: تلاش‌های اصناف در دوران کرونا بر هیچ فردی پوشیده نیست و این عزیزان با توجه به شرایط سخت اقتصادی، همراهی و پشتیبانی خوبی را برای پیشگیری از شیوع بیشتر این ویروس در سطح جامعه داشتند.

فرمانده انتظامی استان ایلام بیان کرد: پشتیبانی اصناف موجب شد تا عزیزانمان در حوزه سلامت با آرامش بهتری به معالجه بیماران کرونایی بپردازند.

او اظهار کرد: تولید امنیت در جامعه حاصل مشارکت اصناف، بازاریان و سایر نهاد‌های مردمی است، اما در همه موضوعات و خصوصا امنیت اقتصادی، نقش اصناف پررنگ بوده است.

او با بیان اینکه تعامل پلیس و جامعه اصناف نقطه عطفی برای ارتقای امنیت اجتماعی در سطح جامعه است ، مطرح کرد: نیروی انتظامی همواره از این مشارکت و همراهی برای تامین امنیت و آرامش در جامعه بهره برده است.

او در بخش دیگری از سخنان خود به مأموریت بزرگ و مهم انتخابات اشاره کرد و گفت: هوشیاری و پایبندی اصناف به ارزش‌های انقلاب اسلامی به دشمنان اجازه نخواهد داد این قشر زحتکش را دستاویز برنامه‌های سوء خود قرار دهند.

فرمانده انتظامی استان ایلام بیان کرد: نقش تاثیرگذار اصناف در دوران برگزاری انتخابات‌های گذشته نقش ممتاز و بی‌بدیلی بوده است و در این برهه از زمان نیز قطعاً با حضورشان و دعوت مردم به حضور باشکوه و گسترده در پای صندوق‌های رأی، ولایتمداری خود را به مرحله ظهور خواهند رساند.

در این نشست حجت الاسلام و المسلمین محمد حسن شعبانعلی رئیس عقیدتی سیاسی فرماندهی انتظامی استان ایلام با ذکر احادیثی از ائمه اطهار به موضوع کسب روزی حلال و همچنین یونس هواسیان به موضوع پشتیبانی و حمایت اصناف از آرمان‌های بلند انقلاب اسلامی در طول تاریخ قبل و بعد از انقلاب پرداختند.

انتهای پیام/ ن

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار