مدیر کل کمیته امداد استان اردبیل گفت: کمک‌های حامیان استان به ایتام و محسنین ۱۰۷ درصد رشد داشته است.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، حسین دشتی، مدیر کل کمیته امداد استان اردبیل به رشد ۱۰۷ درصدی کمک‌های نقدی و غیرنقدی حامیان در دو ماهه نخست امسال نسبت به مدت مشابه خود در سال ۱۳۹۹ اشاره کرد و گفت: همواره شاهد افزایش کمک‌های مردمی به خانوار تحت حمایت هستیم که در سایه این کمک‌ها می‌توانیم خدمات بیشتری را به مددجویان ارائه کنیم.

او با اشاره به کمک چهار میلیارد و ۱۰۰ میلیون تومانی حامیان به فرزندان معنوی خود در دو ماهه نخست امسال افزود: کمک‌های حامیان به صورت نقدی و غیرنقدی در اختیار ایتام و محسنین تحت حمایت قرار گرفته است.

مدیر کل کمیته امداد استان اردبیل با بیان اینکه بخش مهمی از نیاز‌های اساسی فرزندان خانوار تحت حمایت با یاری حامیان برطرف می‌شود، افزود: کمک‌های حامیان و خیران موجب شکوفایی استعداد‌های نهفته دانش‌آموزان تحت حمایت برای دستیابی به مقاطع بالاتر تحصیلی خواهد شد.

دشتی با اشاره به اینکه بیش از سه میلیارد و ۴۰۰ میلیون تومان از کمک‌های حامیان به صورت نقدی به حساب ایتام و محسنین واریز شده است، بیان کرد: طرح اکرام یکی از طرح‌های موفق کمیته امداد است که در آن کمک‌های حامیان به صورت مستقیم و از طریق بانک‌های عامل به حساب ایتام و محسنین واریز می‌شود که این امر موجب افزایش اعتماد عمومی شده است.

او با بیان اینکه ۱۹۰۰ یتیم تحت حمایت کمیته امداد استان اردبیل هستند، افزود: بیش از ۵۴۰۰ نفر از فرزندان خانوار تحت حمایت نیز در قالب طرح «محسنین» قرار گرفته‌اند که حامیان یاری‌رسان آن‌ها هستند.

مدیر کل کمیته امداد استان اردبیل با اعلام اینکه هم‌اکنون حدود ۱۸ هزار حامی، حمایت از ایتام و محسنین تحت حمایت را بر عهده گرفته‌اند، گفت: تلاش داریم در قالب طرح اکرام از ظرفیت خیران و حامیان برای کمک به فرزندان خانوار تحت حمایت بهره‌مند شویم.

دشتی با اشاره به اینکه نیکوکاران می‌توانند با مراجعه حضوری به ستاد اکرام ایتام و محسنین واقع در کمیته امداد استان اردبیل و شهرستان‌های تابعه و همچنین ارسال عدد یک (۱) به سامانه ۳۰۰۰۳۳۳۳۴۵ در طرح «اکرام ایتام و محسنین» ثبت‌نام کنند، گفت: همچنین خیران از طریق تماس تلفنی با شماره تلفن ۰۴۵۳۳۷۴۶۲۰۰ نیز می‌توانند به جمع کثیر حامیان ایتام و محسنین استان اردبیل بپیوندند.

انتهای پیام/ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.