دستگاه‌های تولید ارز دیجیتال به ارزش ۳۴ میلیارد ریال در شهرستان‌های سیمرغ و رامسر کشف شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ،سرهنگ حسین اسدی فرمانده انتظامی شهرستان سیمرغ گفت: مأموران انتظامی در پی اطلاع از بهره برداری غیر مجاز از شبکه توزیع برق با استفاده از دستگاه ارز دیجیتال موضوع را با انجام اقدامات اطلاعاتی به صورت ویژه در دستور کار خود قرار دادند.

او افزود: ماموران انتظامی با تلاش بی وقفه یک واحد صنفی استفاده کننده غیر مجاز از دستگاه‌های ارز دیجیتال را شناسایی و موضوع را با مرجع قضائی هماهنگ کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان سیمرغ گفت: ماموران انتظامی در بازرسی از واحد صنفی مورد نظر ۱۸ دستگاه ارز دیجیتال قاچاق در حال فعالیت را کشف کردند.

سرهنگ اسدی ارزش محموله کشف شده را  ۱۰ میلیارد ریال عنوان داشت و افزود: ماموران انتظامی در این اقدام ۲ متهم را دستگیر و با تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی کردند.

کشف دستگاه تولید ارز دیجیتال میلیاردی در رامسر

سرهنگ مجتبی خانپور سرپرست انتظامی شهرستان رامسر گفت: ماموران پلیس آگاهی در پی دریافت اطلاعاتی مبنی بر استفاده غیر مجاز ارز دیجیتال غیر مجاز، موضوع را با انجام اقدامات اطلاعاتی در دستور کار خود قرار دادند.

او از شناسایی یک منزل مسکونی که در آن از دستگاه‌های ارز دیجیتال غیر مجاز استفاده می‌شد، خبر داد و افزود: ماموران پلیس آگاهی با هماهنگی مرجع قضائی در بازرسی از این منزل ۶ دستگاه تولید رمزارز دیجیتال غیر مجاز را کشف کردند.

سرپرست انتظامی شهرستان رامسر گفت: ماموران پلیس آگاهی یک متهم را در این اقدام دستگیر و با تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی کردند.
سرهنگ خانپور ارزش دستگاه‌های تولید ارز دیجیتال را برابر نظر کارشناسان ۲۴ میلیارد ریال اعلام کرد و گفت: شهروندان در صورت اطلاع از استفاده غیر مجاز افراد فرصت طلب از دستگاه‌های تولید ارز دیجیتال موضوع را در کمترین فرصت ممکن به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اطلاع دهند.
انتهای پیام/س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار