پنجمین مناظره اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان پیرامون موضوع "چالش‌های صنعت خودرو برای دولت آینده" را مشاهده می‌کنید.

 به گزارش خبرنگار صنعت،تجارت و کشاورزی گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، امروز چهارشنبه ۱۹ خرداد ۱۴۰۰ ساعت ۱۴ پنجمین مناظره اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، پیرامون موضوع "چالش های صنعت خودرو برای دولت آینده" با حضور علی علیلو رئیس سابق کمیته تحقیق و تفحص مجلس  و مازیار بیگلو دبیر انجمن قطعه سازان خودرو برگزار شد.
 
باتوجه به اتمام پخش زنده شما می توانید فیلم کامل  مناظره اقتصادی آقایان علی علیلو و مازیار بیگلو را در ادامه مشاهده کنید. همچنین می توانید سوالات خود از مهمانان این برنامه را در قسمت نظرات با ما در میان بگذارید.
 
 
 
انتهای پیام/
 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۸
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۵۲ ۱۱ مرداد ۱۴۰۰
دم کارشناس هاش و مجری گرم،،واقعا صنعت رو بررسی کردن و بعدش آمدن حرف بزنن،،تشکر
Iran (Islamic Republic of)
مهدی
۰۰:۰۹ ۱۱ مرداد ۱۴۰۰
انحصارگری خودرو باید نابود بشه واردات نو و دسته دوم آزاد بشه،مردم گروگان و آزمایشگاه این ایران‌خودرو و سایپا بقیه نیستند خودرو از ما نخرین باید به ارزش پول 7تا خودرو ایرانی به زور بدی تا وارد بکنی
کجاست عدالت خدا
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۲۳ ۰۸ مرداد ۱۴۰۰
تنها راه بیرون رفت از این وضعیت فاجعه بار خودرو در ایران چون ۱۰۰ در ۱۰۰ شده کارخانه دلالها...ساخت خودرو بدست توانای سپاه پاسداران است آقای سعید محمد گفتند چندین بار پیشنهاد ساخت خودرو استاندارد و با کیفیت رو به دولت دادیم ولی دولتقبول نکرد.
ابته دولت دلال پرور و سود سرشار خودروهای دوزاری با فروش قیمتهای نجومی معلومه مخالف تولید خودرو با کیفیت و از بین رفتن دلالی ایران خودرو و سایپا و دیگر شرکتهاست
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۵۰ ۰۴ مرداد ۱۴۰۰
مناظره‌ها مال خود تون به فکر جیبخودتان هستید
Iran (Islamic Republic of)
غلامحسین امیدمناه
۱۶:۵۳ ۲۹ تير ۱۴۰۰
باسلام.سالهاست به بهانه تولید داخل جبیب تعدادی پرشد تعدادی هم قربانی تولید بیکیفیت شدند چقد بچه یتیم شد چقدر خانوادها از هم پاشید خون ملت که به خاطر کیفیت بد خودرو به زمین ریخت ملت هم مجبورند باز از همین خودروها آن هم با این قیمت استفاده کنند.
Iran (Islamic Republic of)
سیاوش
۰۸:۱۷ ۰۱ تير ۱۴۰۰
بابا مواد اولیه کیلویی چند بگید که هزار کیلو مواد اولیه 200 ملیون تومن میشه از چه مواد اولیه ای استفاده میکنید مگه پلاستیم و فولاد نیست؟؟؟
Iran (Islamic Republic of)
مهدی
۱۵:۲۶ ۱۹ خرداد ۱۴۰۰
خودروسازان یا همتی 2 اند
-
ناشناس
۱۵:۲۵ ۱۹ خرداد ۱۴۰۰
خواهش ميكنم پخش كنيد و بپرسيد چند درصد مردم جامعه موافق وردات خودرو هستن انحصار برداشته بشه نظر سنجي بكنيد اكر نظر مردم براتون مهمه
آخرین اخبار