عملیات اجرایی تصفیه خانه آب آشامیدنی رفسنجان با ظرفیت روزانه ۸۰ هزار متر مکعب به همت شرکت ملی مس آغاز شده است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، حجت الاسلام حسین جلالی نماینده مردم رفسنجان و انار در مجلس شورای اسلامی با قدردانی از مدیر مجتمع مس سرچشمه رفسنجان و هیات مدیره شرکت ملی صنایع مس ایران برای موافقت جهت تأمین اعتبار پروژه احداث تصفیه خانه آب مرکزی رفسنجان گفت: خدا را شاکریم پس از مدت‌ها انتظار مردم رفسنجان این تصفیه خانه تعیین تکلیف شده است و پس از اتمام پروژه آب آشامیدنی سالم به دست مردم خواهد رسید.

مجید فصیحی هرندی فرماندار نیز بیان کرد: در ادامه مسئولیت‌های اجتماعی مس، شاهد احداث پروژه عام المنفعه  تصفیه خانه آب آشامیدنی رفسنجان هستیم که توانایی تصفیه ۹۰۰ لیتر در ثانیه و ۸۰ هزار مترمکعب آب در روز را دارد.

حسین چرخ انداز مدیرعامل شرکت آبفا شهرستان رفسنجان هم عنوان کرد: عملیات اجرایی تصفیه خانه آب آشامیدنی با ظرفیت روزانه ۸۰ هزار متر مکعب و اعتباری بالغ بر ۱۷۰ میلیارد تومان به همت شرکت ملی صنایع مس ایران شروع شده است و شرکت شیمبار، پیمانکار این پروژه است که طبق تعهد ۱۸ ماه باید این تصفیه خانه ساخته و به بهره برداری برسد.

او تصریح کرد: با احداث این تصفیه خانه ان‌شاءالله آبی عاری از فلزات سنگین به دست مردم رفسنجان می‌رسد.

انتهای پیام/ی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۱۲ ۱۷ فروردين ۱۴۰۱
بنده پیمانکار سازه های بتنی صنعتی و ساختمانی هستم .و بل نیروی های قالب بند و ارماتور بند .میتونم با شما همکاری داشته باشم