سرهنگ کیانی از کشف ۱۶ هزار قلم لوازم آرایشی بهداشتی قاچاق در شهر ایلام خبر داد.

سرهنگ مهدی کیانی رئیس پلیس امنیت اقتصادی استان ایلام در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام ، گفت: در راستای طرح تشدید مقابله با قاچاق کالا و ارز و در پی اخبار و اطلاعات واصله مبنی بر ورود لوازم بهداشتی قاچاق خارجی و فاقد مدارک گمرکی به صورت غیر قانونی به داخل شهر ایلام ، موضوع به صورت ویژه در دستور کار  کارآگاهان پلیس امنیت اقتصادی استان قرار گرفت.

او افزود: کارآگاهان پلیس امنیت اقتصادی در راستای مبارزه و مقابله با این پدیده شوم و با هماهنگی مرجع قضایی نسبت به توقیف یک دستگاه خودرو حامل بار قاچاق اقدام و در بازدید از آن ، ۱۶ هزار قلم لوازم بهداشتی قاچاق کشف و یک نفر متهم نیز در این راستا دستگیر شد.

رئیس پلیس امنیت اقتصادی استان ایلام با بیان اینکه ارزش ریالی کالا‌های مکشوفه برابر اعلام کارشناسان بالغ بر ۴۰۰ میلیون ریال برآورد شده است، بیان کرد: در این راستا یک متهم با تشکیل پرونده ، جهت سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی معرفی شد.

او اظهار کرد: قاچاق کالا خط قرمز پلیس بوده و پلیس با حضور فعال و هوشمندانه در سطح جامعه ، اجازه فعالیت به سودجویان و هنجار شکنان را نخواهد داد.

او مطرح کرد: از شهروندان خواستاریم چنانچه با فعالیت غیرقانونی قاچاقچیان و افرادی که امنیت اقتصادی را به خطر می‌اندازند، مواجهه شدند، بلافاصله موضوع را از طریق مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ با مدافعان امنیت اقتصادی در میان بگذارند.

انتهای پیام/ ن

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.