تیم ملی فوتبال اسپانیا قبل از آغاز رقابت‌های یورو ۲۰۲۱ با بحران کرونا مواجه شده است.

به گزارش خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، تنها ۵ روز مانده به آغاز بازی‌های تیم ملی اسپانیا در رقابت‌های یورو ۲۰۲۱، فدراسیون فوتبال اسپانیا عنوان کرده که دیگو یورنته، مدافع این تیم نیز به کرونا مبتلا شده و پس از بوسکتس دومین کرونایی این تیم قبل از آغاز جام ملت‌های اروپا نام گرفته است.

در روز‌های گذشته نیز سرخیو بوسکتس، بازیکن با تجربه تیم ملی اسپانیا به کرونا مبتلا شد تا نگرانی درباره انتشار ویروس کرونا در اردوی ماتادور‌ها افزایش یابد.

شب گذشته در چارچوب رقابت‌های دوستانه ملی، تیم ملی جوانان اسپانیا به مصاف تیم ملی بزرگسالان لیتوانی رفت و به برتری ۴ بر صفر رسید. این بازی به دلیل مثبت شدن تست کرونای بوسکتس در اردوی تیم ملی اسپانیا به جوانان واگذار شد.

پیشتر گفته شد بود که رائول آلبیول، رودریگو مورنو، فورنالز، کارلوس سولار، کپا آریزابالاگا و بریاس مندز در لیست رزرو قرار گرفته اند تا پس از حتمی شدن نرسیدن سایر ستارگان اسپانیا در یورو از آن‌ها استفاده شود.

تیم ملی اسپانیا به عنوان یکی از تیم‌های پر افتخار و شانس‌های اصلی قهرمانی یورو ۲۰۲۱ در گروه E این رقابت‌ها و در کنار تیم‌های لهستان، سوئد و اسلواکی قرار دارد.


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار