رئیس شورای اسلامی شهر مشهد گفت:تأمین ۵۰هزار میلیارد تومان در مدیریت شهری یک رکورد در این شرایط اقتصادی بود که در همه مناطق چه برخوردار و چه کم‌برخوردار توزیع شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد،محمدرضا حیدری رئیس شورای اسلامی شهر مشهد در صدوسی‌وسومین جلسه علنی این شورا با اشاره به مناسبت‌های پیش رو گفت: روز جهانی صنایع‌دستی را پیش رو داریم. این صنایع کالا نیستند، بلکه حاصل روح و آیین ملی کشورهاست و باتوجه‌به تولیدات این حوزه می‌توان به روحیات مردم و خصوصیات فرهنگی اقوام پی برد.

او افزود: در حوزه انتخابات شورا ۲ تن از اعضا به عرصه رقابت بازگشتند، انتخابات شورا‌ها سرنوشت اداره شهر را تعیین خواهد کرد و بسیار مهم و ضروری است که مردم اداره شهر را به مجموعه‌ای بسپارند که به انتظارات آن‌ها نزدیک‌تر است.

رئیس شورای اسلامی شهر مشهدادامه داد: با وجود همه کاستی‌ها و به امید اصلاح رویه‌های ناصواب با رویکرد اصلاحگری در انتخابات حاضر می‌شویم و شایستگان را انتخاب خواهیم کرد.

حیدری بیان کرد: درباره منافع شهر و مردم ما با هیچ‌کس معامله‌ای نکردیم و همه تصمیمات در درون شورا البته با مشارکت متخصصان گرفته شده است. برای موضوع شفافیت در حوزه‌های مختلف گام‌های خوبی برداشته شده که البته هزینه‌هایی نیز به مدیریت شهری وارد کرده است. همچنین پرهیز از مجادلات سیاسی که بر مدیریت شهری تأثیر بگذارد، نکته دیگر درخور توجه ما بوده است.


بیشتر بخوانید


 

او تصریح کرد: تأمین ۵۰هزار میلیارد تومان در مدیریت شهری یک رکورد در این شرایط اقتصادی بود که در همه مناطق چه برخوردار و چه کم‌برخوردار توزیع شد. توجه به مناطق کم‌برخوردار کاملا خردمندانه و با نگاه ارتقای توان اقتصادی بوده است.

حیدری اظهار کرد: همچنین تذکری به شهرداری مشهد درباره اکران‌های شهری نیز دارم. قرار بر این شد که نماینده شهدا و کارشناسان زبده حضور داشته باشند که تاکنون انجام نشده است و ناخواسته لطمه‌هایی به مدیریت شهری وارد شده است. توصیه می‌کنم در این روز‌هایی که انتخابات را پیش رو داریم، با تمام پیش‌بینی‌های لازم اکران‌ها انجام شود و مراقب تخلفات باشند.

محمد حسین ودیعی، رئیس کمیسیون ویژه ایثارگران، سرمایه‌گذاری و مشارکت‌های شورای اسلامی شهر مشهد نیز با اشاره به فعالیت‌های شورای پنجم گفت:این شورا آخرین روز‌های خود را سپری می‌کند که نمادی از مردم سالاری است. در این مسیر مردمی موانع بسیاری هنوز وجود دارد و در آستانه ششمین انتخابات شورا‌ها تاسف عمیق ذارم از عدم حضور همکار توانمند سرکار خانم گندمی که از فعال‌ترین اعضا بودند.

او افزود: تکمیل آسایشگاه جانبازان پارک ملت با اعتبار ۶۰ میلیارد ریال و اختصاص دو دستگاه خودرو با اعتبار ۱۰ میلیارد ریال، احداث و تکمیل باغ موزه دفاع مقدس و تخصیص اعتبار به این حوزه، نام گذاری صد‌ها معبر به نام شهدای گرانقدر و اختصاص تخفیف‌ها و بخشودگی‌های مختلف در حوزه شهری از جمله فعالیت‌های انجام شده بوده است.


انتهای پیام//ح. ص

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.