خبر‌های مربوط به انتخابات شورای اسلامی شهر و روستا را در استان اردبیل اینجا بخوانید.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، در این بسته از آخرین خبر‌های مرتبط با ششمین دوره انتخابات شورا‌های شهر و روستا شما را مطلع خواهیم کرد.

مقدمات برگزاری انتخابات امن و سالم در فراهم شده است

استاندار اردبیل گفت: مقدمات برگزاری انتخابات امن و سالم در استان فراهم شده و مشکلی در خصوص تامین امنیت و سلامت انتخابات در استان وجود ندارد.

اکبر بهنام جو تصریح کرد: امنیت با درایت و تدبیر اعضای شورای تامین برقرار شده و تمامی مدیران استان برای برگزاری انتخابات بی طرفانه آماده هستند.

او اظهار امیدواری کرد مردم با درایت و هوشیاری افراد شایسته را بین نامزد‌های انتخابات ریاست جمهوری و شورا‌های اسلامی شهر و روستا انتخاب کنند.

تدارک ۱۶۷۷ شعبه اخذ رأی در استان اردبیل

رئیس ستاد انتخابات استان اردبیل گفت: ۵ هزار و ۷۵۶ نفر از روستا‌ها برای حضور در شورا‌های اسلامی روستا‌ها شرکت کرده‌اند که ۳ هزار و ۲۵۲ عضو اصلی برای شورا‌های روستا انتخاب می‌شوند.

بهروز ندایی از آمادگی زیرساخت‌های استان برای برگزاری انتخابات خبر داد و اظهار کرد: یک هزار و ۶۷۷ شعبه با افزایش ۱۰ درصدی نسبت به دوره‌های گذشته آماده اخذ رای از هم‌استانی‌ها بوده که هزار و ۳۳۱ مورد ثابت و ۳۳۶ سیار است.

او افزود: علاوه بر این، ۱۲ صندوق سیار نیز با متولی‌گری دانشگاه علوم پزشکی برای اخذ آرا از افراد بستری و قرنطینه‌های کرونا در بیمارستان‌ها و منازل وجود خواهد داشت.

انتهای پیام/ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.