بازیکن تیم ملی فوتسال کشورمان بعد از پارگی رباط صلیبی، شهریور ماه می‌تواند تمریناتش را شروع کند، اما جام جهانی را از دست داده است.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، تیم ملی فوتسال کشورمان این روز‌ها خود را برای حضور در مسابقات جام جهانی ۲۰۲۱ آماده می‌کند. از همین رو ملی پوشان زیر نظر کادر فنی به کار‌های تاکتیکی و تکنیکی می‌پردازند. در ترکیب تیم ملی چند بازیکن مصدوم حضور دارند که هنوز وضعیتشان برای شرکت در رقابت‌های جام جهانی مشخص نیست. مهدی کریمی، علیرضا رفیعی پور و محمد شجری ۳ بازیکنی هستند که این روز‌ها دوران نقاهت خود را پشت سر می‌گذارند.

مهدی کریمی، بازیکن ارزشمند تیم ملی فوتسال کشورمان که فصل گذشته در تیم سن ایچ ساوه بازی می‌کرد، در جریان یکی از مسابقات این تیم در لیگ برتر دچار آسیب دیدگی بسیار شدیدی شد و بعد از انجام معاینات پزشکی معلوم شد که رباط صلیبی این بازیکن پاره شده است و باید هر چه زودتر تحت عمل جراحی قرار می‌گرفت. اسفند ماه سال گذشته بود که کریمی پایش را به تیغ جراحان سپرد و هم اکنون دوران نقاهت خود را پشت سر می‌گذارد. به گفته پزشک تیم ملی فوتسال، کریمی اواخر دوران مصدومیتش را می‌گذراند و از اوایل شهریور ماه کم کم می‌تواند تمریناتش را شروع کند.

با توجه به این که بازی‌های تیم ملی فوتسال در مسابقات جام جهانی از ۲۳ شهریور آغاز می‌شود، هنوز وضعیت کریمی برای شرکت در این رقابت‌ها معلوم نیست و احتمال آن که ناظم الشریعه این بازیکن را به جام جهانی نبرد زیاد است. ظاهرا سرمربی تیم ملی قصد ندارد روی کریمی ریسک کند؛ زیرا او می‌خواهد این بازیکن را برای مسابقات مقدماتی  جام ملت‌های آسیا که بعد از رقابت‌های جام جهانی شروع می‌شود، به خوبی آماده کند.


بیشتر بخوانید


علیرضا رفیعی پور و محمد شجری ۲ بازیکن مصدوم تیم ملی هم این روز‌ها اواخر دوران نقاهت خود را پشت سر می‌گذارند و گویا می‌توانند از تیر ماه تمرینات گروهی خودشان را آغاز کنند. حال به نظر می‌رسد اگر رفیعی پور و شجری از نظر بدنی در شرایط خوبی قرار داشته باشند، احتمال آن که در مسابقات جام جهانی به میدان بروند زیاد است.

نهمین دوره مسابقات جام جهانی فوتسال از ۲۱ شهریور تا ۱۱ مهر ماه به میزبانی لیتوانی برگزار می‌شود. تیم ملی کشورمان در این بازی‌ها در گروه ششم با تیم‌های آرژانتین، صربستان و آمریکا همگروه شده است و در اولین مسابقه خود روز سه شنبه ۲۳ شهریور باید به مصاف تیم ملی صربستان برود.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار